کاروان های حج عمره استان اصفهان عازم سرزمین وحی می شوند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: کاروان های حج عمره استان اصفهان از روز چهارشنبه ۱۳ دیماه از فرودگاه شهید بهشتی عازم سرزمین وحی می شوند.

حجت الاسلام حسین اژدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اعزام کاروان های حج عمره مفرده اظهارداشت: امسال بیش از پنج هزار نفر عازم سرزمین وحی می شوند که از روز چهارشنبه این سفرها آغاز می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان افزود: اعزام حجاج استان اصفهان از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی تا ۹ اسفند ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر در قالب ۱۳ پرواز اعزام می شوند، تصریح کرد: نشست های تعاملی و همکاری مشترک برای تسهیل شرایط با اداره کل فرودگاه های استان اصفهان انجام شده و شرایط برای اعزام حجاج فراهم است.

حجت الاسلام اژدری یادآورشد: آموزش مسافران سفر حج عمره توسط کاروان ها انجام شده و تمهیدات لازم برای اسکان در مدینه و مکه نیز صورت گرفته و کیفیت سفر و رفع موانع مورد نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه استان اصفهان برای حج عمره بیش از پنج هزار نفر بوده که تا ۹ اسفندماه انجام می شود و فرآیند اداری برای افراد دارای اولویت برای سال های آینده نیز صورت گرفته است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: روحانیون کاروان و تیم اجرایی آن با فراگیری آموزش ها نسبت به ارائه خدمات به مسافران حج اقدام می کنند.

کد خبر 1742252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha