تجدید بیعت در چهارمین طلوع سحرگاهی سالروز شهادت با آرمان های سردار دلها

همزمان با روز و ساعت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسئولان و مردم شهید پرور شهرستان شیروان حضور در گلزار مرکزی شهدای شیروان بار دیگر در چهارمین طلوع سحرگاهی سالروز شهادت با آرمان های سردار دلها تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، در این اجتماع عظیم مردم شهید پرور دارالمصلین  باردیگر به رسم دو سال گذشته در کنار مزار شهید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرد هم آمدند تا به دنیا اعلام کنند که راه سرداران بزرگ این انقلاب تا همیشه ادامه دارد و مسیر مقاومت با عزت و سربلندی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

 در این مراسم معنوی خانواده های معظم شهدا، جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع زیادی از مسوولان  و بسیجیان سلحشور با قرائت فاتحه بر سر مزار شهدا با آنان بیعت مجدد کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پس از ادای فاتحه بر سرمزار شهیدان اعلام کردند شهادت سردار هیچ گاه فراموش نخواهد شد و هر روز برای این ملت عزیزتر و یاد و خاطره آن زنده تر می شود.

 حضو مادران و پدران پیر شهیدان در این مراسم معنویت خاصی به مراسم داده بود و توجه اغلب شرکت کنندگان را به خود جلب کرده بود.

مشابه این مراسم در تمامی استان نیز برگزار شد.

 شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده ضد تروریسم و معروف به سردار دلها، پس از عمری مجاهدات خالصانه در راه خدا و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در ساعت ۱:۲۰ بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد توسط تروریستهای آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 1742305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha