جشن میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از دختران 

همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها، از دختران عضو کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تقدیر شد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مراسم هیئت هفتگی و دعای توسل و همچنینجشن شب ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.  

جشن میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از دختران 
حجت الاسلام امینی، ضمن گرامیداشت ایام ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام بر الگو گیری از سیره و منش این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی کاملی از یک زن مسلمان، مادر و همسر هستند و همگان باید با تاسی از ایشان در مسیر سعادت و سلامت گام بردارند.  

جشن میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از دختران 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید شهید کوچکی افزود: امروز شاهد توطئه های فرهنگی دشمنان هستیم و می دانیم که آنان امروز جنگ فرهنگی را آغاز کرده اند و ما باید سربازان هوشیاری در جبهه فرهنگی باشیم و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.  


وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان بزرگ مردی در تاریخ ایران هستند که حرکت در مسیر ارزش های دینی و تاسی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام در مسیر ارزش ها نهاده و به درجه رفیع شهادت رسیدند.  

جشن میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از دختران 

گفتنی است در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، کربلایی علیرضا دارابی به مدیحه سرایی پرداخت و در پایان به دختر خانم های که با حجاب کامل در مدرسه حضور پیدا می کنند، جوایزی اهدا شد.

کد خبر 1742306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha