بانوان قدر و منزلت خود را به عنوان یک نیروی فرهنگ ساز بدانند

معاون برنامه ریزی فرمانداری شیروان گفت: بانوان باید قدر و منزلت خود را به عنوان یک نیروی فرهنگ ساز بدانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، زهرا سلحشور، معاون برنامه ریزی فرمانداری شیروان روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از بانوان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) ضمن برشمردن جایگاه سرور بانوان دو عالم، بانوان حاضر در جلسه را ادامه دهنده راه و منش این بزرگ زن تاریخ دانسته و از بانوان خواستند قدر و منزلت جایگاه خود را به عنوان یک نیروی فرهنگ ساز بدانند و در امر تربیت فرزندانی انقلابی و آینده ساز کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: رفتار پیامبر با حضرت فاطمه الگویی از رفتار جامعه اسلامی با زن و قدر و منزلت بالای زنان عفیفه در این جامعه بوده و باید ادامه دهنده راه ائمه اهل بیت(ع) و پیروی از سیره و منش آنان باشیم.

 سلحشور عنوان کرد: برای یک زن پنج شأن و جایگاه بندگی، همسرداری، مادری، دختری و شأن سیاسی فرهنگی و اجتماعی می توان برشمرد که جمیع این شئون در حضرت فاطمه زهرا جمع بود و ایشان به سبب همین جایگاه اسوه زنان عالم شدند.

 معاون برنامه ریزی فرمانداری شیروان با اشاره به انتخابات پیش رو و نقش بانوان بیان کرد: بانوان یکی از مهمترین نیروهای تاثیرگذار در انتخابات پیش رو هستند و این نیروی عظیم را به دلیل تاثیرات به سزای آن در عرصه اجتماعی و فرهنگی جامعه بسیار موثر در آینده ایرانی آباد و پیشرفته برای فرزندانمان می باشند.

 سلحشور با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی احیای جبهه مقاومت توسط ایشان و ماندگاری کار ایشان را نتیجه اخلاص تدبیر و ولایت مداری این شهید بزرگوار دانسته ظهور و بروز این گونه چهره‌ها را نتیجه تربیت در دامن مادرانی پیرو مکتب فاطمه زهرا و برشمردند.

 در ادامه جلسه تعدادی از بانوان به بیان دیدگاه و  مشکلات شهرستان پرداختند.

 در پایان جلسه از تعدادی بانوان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1742328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha