طرح ویزیت و داروی رایگان در مناطق کم برخوردار کیاشهر برگزار شد

مدیر حوزه علمیه خواهران آستانه اشرفیه از برگزاری طرح ویزیت و داروی رایگان در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: در این طرح ۶۰ بیمار از ۶ روستای انبار سر، لله وجه سر، سلیم چاف، دهکاء، لوخ و لب‌دریا از طرح ویزیت و داروی رایگان در حوزه فیزیوتراپی و ارتوپدی بهره مند شدند.

کبری محمدی_ مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک میلاد با سعادت آیه کوثر، فخر ولایت و مادر امامت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته مقام مادر از اجرای طرح ویزیت و داروی رایگان در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: تیم سلامت و فرهنگی حوزه علمیه خواهران آستانه اشرفیه با همکاری فرمانداری این شهرستان، به روستای انبار سر بخش بندرکیاشهر اعزام شد.

محمدی، توجه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفین جامعه را ضروری دانست و افزود: حوزه علمیه خواهران آستانه اشرفیه نیز با هدف گسترش فرهنگ خدمت‌رسانی به محرومین بر اساس آموزه‌های دینی و در راستای انجام خدمات اجتماعی در حد بضاعت اقدام به تشکیل کارگروه خدمات فرهنگی و پزشکی در مناطق و روستاهای کم‌برخوردار کرده است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران آستانه اشرفیه جهت دسترسی بهتر به خدمات سلامت، طرح دارو و ویزیت رایگان را با حضور متخصص ارتوپد و فیزیوتراپ در محلات کم برخوردار بندر کیاشهر به اجرا درآورد افزود: این طرح، برای اولین بار توسط حوزه علمیه خواهران آستانه اشرفیه با اعزام دو پزشک جراح و متخصص به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی، درمانی و آموزشی به ساکنین مناطق کم برخوردار،  اجرا شد.

محمدی همچنین از استقبال و اعلام آمادگی برخی پزشکان برای توسعه خدمات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در این طرح مذکور ۶۰ بیمار از ۶ روستای انبار سر، لله وجه سر، سلیم چاف، دهکاء، لوخ و لب‌دریا از طرح ویزیت و داروی رایگان در حوزه فیزیوتراپی و ارتوپدی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در این برنامه همچنین خدمات فرهنگی توسط گروه فرهنگی این مدرسه علمیه انجام شد که با استقبال و حضور امام جمعه بندرکیاشهر، بخشدار و رییس کمیته امداد این شهرستان همراه بود.

طرح ویزیت و داروی رایگان در مناطق کم برخوردار کیاشهر برگزار شد


 

طرح ویزیت و داروی رایگان در مناطق کم برخوردار کیاشهر برگزار شد

طرح ویزیت و داروی رایگان در مناطق کم برخوردار کیاشهر برگزار شد

کد خبر 1742343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha