مجتمع فرهنگی هنری زرین در شهرستان ایجرود افتتاح می شود

به گفته حسنی، همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان، مجتمع فرهنگی هنری زرین در شهرستان ایجرود به بهره برداری می رسد.

امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز فرهنگسراها، کانون های مساجد استان زنجان، تجهیز هنرستان هنرهای زیبای پسران و سالن تئاتر فرهنگسرای امام در دور دوم سفر ریاست جمهوری خبر داد.


وی یکی از پروژه های آماده بهره برداری در این سفر را پروژه مجتمع فرهنگی هنری زرین در شهرستان ایجرود اعلام کرد و گفت: این پروژه از سال ۹۴ آغاز شده و در حال حاضر پیشرفت ۹۸ درصدی دارد و آماده بهره برداری است.


حسنی از اجرای جشنواره تولیدات رسانه ای با محوریت سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان خبر داد و افزود: این جشنواره در قالب های موشن گرافی، محتوای صوتی، اینفوگرافی، یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، مقاله، کلیپ و پوستر اجرا می شود.


وی اضافه کرد: سفر دوم ریاست جمهوری، طرح های سفر، بخش ویژه شهروند خبرنگار از محورهای جشنواره است. و این جشنواره با هدف تبیین دستاوردهای سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، افزایش مشارکت های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر دولت مردمی و افزایش کمی و کیفی محتوای رسانه ای از ۱۲ تا ۲۱ دی ماه اجرا می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۹۰۶۰۳۷۳۵ ارسال کنند و از اثار برگزیده تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1742363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha