تشییع باشکوه شهید سلیمانی نشان داد که راه اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به حضور باشکوه مردم در تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در این تشییع الهی بود و نشان داد که راه اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دومین همایش اسطوره‌های مقاومت که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: وقتی انسان در مرتبه‌ای از ارزش قرار می‌گیرد که جان و مال او را خداوند خریدار است، چون راه خدا را به درستی درک کرده و در راه پروردگار می جنگد و جان خود را فدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: وقتی انسان برای آرمان‌های الهی، ارزش‌ها و تحقق دین خدا جان و مال خود را فدا می‌کند، خداوند ارزش بسیار بالایی برای چنین انسانی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر راه خدایی نباشد و انسان از مسیر اخلاق، معنویت، دین، حجاب و عفاف خارج شد، در پیشگاه خداوند هر حرکتی انجام دهد ارزشی نخواهد داشت.

آیت الله حسینی یادآور شد: اگر انسانی مسیر توحید، معنویت، اخلاق و شهادت را ادامه داد خداوند خریدار جان چنین انسانی است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اسلام، قرآن و ولایت فقیه در عصر کنونی راه روشن را به انسان‌ها نشان می‌دهد، افزود: هر اندیشه، قلم و مدیریتی که انسان‌ها را از مسیر خدا ارزش‌های تعریف شده الهی باز دارد، طاغوت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اندیشه و قلمی که جامعه را در مسیر فساد و ولنگاری قرار دهد نیز طاغوتی است.

آیت الله حسینی به حضور باشکوه مردم در تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: حضور باشکوه مردم در این تشییع الهی بود و نشان داد که راه اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر حکومت اسلامی نبود، نباشد و حکومت‌های غربی بخواهد جایگزین آن شود، راه شهید سلیمانی و دیگر شهدا گم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه یاد خاطره شهدا گرامی داشته می‌شود به این دلیل است که به یاد ارزش‌های الهی، غیرت، شجاعت، شهامت، از خود گذشتگی شهدا و حفظ تمامیت ارضی کشور باشیم.

آیت الله حسینی تصریح کرد: امروز فرهنگ منحط غربی در تلاش برای نابودی ارزش‌های اسلامی و الهی ما هستند تا غیرت ناموسی و وطنی ملت این سرزمین را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی از پوشش‌های نامناسب در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: لباس‌هایی که برای پوشش‌های نامناسب در بازار وجود دارد را خود این کشورها تولید ولی از آنها استفاده نمی‌کنند.

وی در پایان، گفت: همه ما وظیفه داریم که مثل شهید سلیمانی در مسیر ارزش‌ها آرمان‌های اسلام، انقلاب و شهدا گام برداریم به این مسیری که تا ابد می‌درخشد، خیانت نکنیم.

کد خبر 1742369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha