اجرای پویش سرود علمدار ویژه سالگرد شهید القدس

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان گفت: پویش سرود علمدار، ویژه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شیروان برگزار شد.

سرهنگ مهدی کیوان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این پویش به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت توسط بسیج برای فرزندان حاج قاسم شهید القدس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در این پویش تا ۱۷ دی ماه است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت و ارسال آثار این پویش می توانند به لینک https://eitaa.com/joinchat/۲۷۳۰۵۵۸۰۹۷Cd۲۳۵ca۸c۷۳ مراجعه کنند که در پایان به نفرات و گروه های برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

سرهنگ کیوان عنوان کرد: اجرای گروه های سرود تک نفری همراه با ساخت کلیپ باکیفیت خواهد بود که قبل از فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان شهرستان، برنامه‌ریزی شده که از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در ایده‌ها و ویژه برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی عزیز استفاده کنیم.

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: تاکنون در حوزه‌های پویشی، جریان‌سازی و گفتمانی؛ تبیین فعالیت کرده‌ایم، همچنین جلسات مجازی به ‌صورت زنده برگزار شد تا دانش‌آموزان بتوانند از محتوای این جلسات با استفاده از پلتفرم شاد و نرم‌افزارهای مجازی دیگر استفاده کنند.

سرهنگ کیوان اضافه کرد: مردم نیز امروز با علاقه و ادامه راه شهدا، با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کرده و ارادت قلبی خود را به رهبر معظم انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضرت صاحب الزمان (عج) نشان دادند.

کد خبر 1742378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha