«در حال نوشتن» در آران و بیدگل آماده اکران شد

مدیر گروه رشته بازیگری دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل از تولید فیلم کوتاه «در حال نوشتن» توسط دانشجوی مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل خبر داد.

مجید نظیمی آرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فیلم کوتاه «در حال نوشتن» توسط دانشجوی بازیگری مرکز علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل تولید شد.

مدیر گروه رشته بازیگری دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل افزود: این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «علی اصغر بیابان زاده» دانشجوی این دانشگاه تولید شده و داستان آن در موضوع گوشی تلفن همراه و دانش آموزان است.


نظیمی ادامه داد: در این فیلم دانشجویان رشته بازیگری مرکز علمی کاربردی آران  و بیدگل در نقش های بازیگر، تصویر بردار و عوامل فیلم نقش آفرینی کرده اند.

مدیر گروه رشته بازیگری دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل افزود: «فاطمه مجیدی»، «فاطمه نمکیان»، «ریحانه نساجی» بازیگران این فیلم هستند و تصویربرداری و صدابرداری آن را «سلمان مکاری» بر عهده داشته است.

نظیمی افزود: همچنین «زهرا غلامی نصرآبادی» منشی صحنه، «مهدی مسیبی بیدگلی» تدوین گر و «عین الله گرجی» مدیر تدارکات این پروژه هنری هستند.

وی خاطر نشان کرد: این فیلم کوتاه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل، مدرسه دخترانه برکت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل آماده نمایش شده است.

کد خبر 1742433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha