ایجاد پایانه مسافربری اینترنتی در خراسان جنوبی دنبال شود

عباس زاده گفت: فرآیند صدور ۱۰۰ درصدی بلیط اینترنتی در خراسان باید پیگیری شود و به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  علیرضا عباس زاده امروز (۱۳ دی) در جلسه بررسی مسائل حوزه حمل و نقل استان اظهار کرد: انجمن صنفی مسافران با همکاری شهرداری باید طرح بلیط اینترنتی را در استان دنبال کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹۰ درصد تردد مسافر استان بر دوش حمل و نقل جاده‌ای است، گفت: در راستای ایجاد شهر هوشمند و برای ارائه خدمات بهتر به مردم و حذف دلالان در پایانه مسافربری این طرح باید مصوب و توسط شهرداری اجرایی شود.

وی خواستاری ایجاد پایانه مسافربری اینترنتی تا نوروز امسال شد و گفت: اگر روند صدور بلیط مسافران ۱۰۰ درصد اینترنتی شود تعداد بسیار ناچیزی از مسافران با مشکل مواجه می‌شوند لذا انجمن صنفی با راه اندازی کیوسک های صدور بلیط در ورودی پایانه مسافربری به صورت ۲۴ ساعته به همراه یک ناظر باید به مردم خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه با ایجاد طرح بلیط اینترنتی در استان دلال ها جمع‌آوری می شوند، افزود: بزرگترین پایانه مسافربری را در بیرجند داریم که با توجه به حجم مسافر مشکلاتی در پایانه وجود دارد.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص راه‌اندازی جایگاه سوخت اتوبوسرانی و ساخت مسجد در پایانه مسافربری هم بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1742474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha