تلاش‌های مسجد شهدای راه‌آهن اندیمشک جهت پیشبرد مکتب حاج قاسم

حجت‌الاسلام زراتی، گفت: مسجد شهدای راه‌آهن اندیمشک از طریق رسانه‌های مجازی و گفتمان حضوری در پیشبرد مکتب حاج قاسم اقدامات و تلاش‌های فراوانی داشته است.

حجت‌الاسلام مرتضی زراتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود و تمام ویژگی‌های انسان مؤمن را داشت.

امام جماعت مسجد شهدای راه‌آهن اندیمشک، افزود: داشتن زندگی هدفمند، خشوع در نماز، امانت‌دار، وفای به عهد و پیمان، توکل به خدا، پناه دادن به مردم، یاری کردن مردان خدا، حس نوع‌دوستی، پاک‌دستی و اطاعت از خدا و اهل بیت (ع)، از جمله ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مردی سبک‌بار و کم هزینه اما کمک‌کار و پرارزش بود تصریح کرد: تکثیر گروه‌های مقاومت در منطقه از مهمترین خدمات شهید سلیمانی بود و تقویت محور مقاومت صرفا در قالب تکثیر این گروه‌ها انجام نشد بلکه انسجام و یکپارچگی و شبکه‌ای عمل کردن آنها نیز حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام زراتی، عنوان کرد: مسجد شهدای راه‌آهن اندیمشک از طریق رسانه‌های مجازی و گفتمان حضوری در پیشبرد مکتب حاج قاسم اقدامات و تلاش‌های فراوانی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد مکتب شهید سلیمانی هرچه بهتر در جامعه ترویج پیدا کند تا مردم با اخلاق و منش سیدالشهدای مقاومت آشنا شوند و آن را در زندگی روزمره خود به کار گیرند.

کد خبر 1742499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha