نقطه اتکای دولت مردم است

نظری با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم، گفت: نقطه اتکای دولت به مردم است و مردم در همه برنامه ها و تصمیم گیری های دولت حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، گفت: امید است بتوانیم با دعای خیر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مسیر مسئولیت و وظایفی که بر عهده داریم گام اساسی برداریم.

وی در ادامه ضمن تسلیت حادثه تروریستی که امروز در کرمان و در جریان سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اتفاق افتاد، افزود: جمع کثیری از عزاداران و زائران عزیزی که در این مراسم شرکت کرده بودند به شهادت رسیده و مجروح شدند که این حادثه را خدمت رهبر معظم انقلاب و همه ملت ایران تسلیت عرض می کنم.  


نظری با بیان اینکه دشمنی، دشمن هیچ گاه با ما خاتمه پیدا نکرده است، اظهار داشت: بلکه این دشمنی روز به روز به موازات ارتقاء و افزایش معقولیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه راهبردی در دنیا دارد بیشتر می شود و متأسفانه برخی عوامل نفوذی و ضد انقلاب و دشمنان خارجی همچون اسرائیل دست به چنین جنایات کثیفی می زنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه این جنایات از سوی جامعه بین الملل و مردم آزاده دنیا مورد نفرت است، گفت: 
دشمنان همواره بر علیه ملت ایران در حال توطئه افکنی بوده و هستند و  امیدواریم که دستگاه های امنیتی و انتظامی با مسببین این توطئه ها برخورد کنند.

وی با اشاره حضور مدیر کل محترم انتخابات کشور در استان، بیان کرد: با حضور ایشان جلسات خوبی برگزار شد و بحث آموزش نیز در این جلسات انجام شد.  

نظری ضمن اشاره به برگزاری دوره آموزشی در خصوص بازخوانی قانون ویژه خبرنگاران بیان کرد: هر چقدر که اصحاب رسانه با قوانین آشنا باشند می توانند کمک بیشتری به مجریان انتخابات به عنوان سربازان خط مقدم اطلاع رسانی داشته باشند.  
  
 رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی، با بیان اینکه دولت دولتی است که توقف ندارد، بیان کرد: امروز رویکرد جهادی را در استان شاهد هستیم و همه شبانه روز و با تمام توان در حال فعالیت هستند.  


وی با بیان اینکه نقطه اتکای دولت به مردم است و مردم در همه برنامه ها و تصمیم گیری های دولت حضور دارند، اظهار داشت: این نشان از تحقق دولت مردمی دکتر رئیسی دارد که انشالله در مسیر خدمت دولت در حوزه های مختلف تحقق پیدا کند.  

کد خبر 1742511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha