مازندران با کشورهای همسایه بازار مشترک می زند

حسینی پور گفت: سیاست گذاری کشور و فعال سازی منطقه آزاد تجاری مازندران برای گسترش بازارچه‌های مشترک با کشورهای همسایه خزر و CIS و در امتداد آن راهیابی به کشورهای اروپایی از این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمود حسینی پور _ استاندار مازندران، چهارشنبه (۱۳دی) در افتتاح دفتر منطقه آزاد در ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه داران و افتتاح دفتر منطقه آزاد در ساری است.

وی افزود: منطقه آزاد تجاری مازندران، نزدیک ترین‌منطقه آزاد به تهران و با فاصله یه ساعت است و جذابیت های خوبی برای کشورهای همسایه ما دارد.

استاندار مازندران یادآور شد: امیدواریم با توجه به ظرفیت های خاص مازندران در تجارت دارد و اینکه تمدن مازندران با تجارت دریایی گره خورده است و در گذشته های دور تجارت دریایی داشتیم، بتوانیم در این بخش بدرخشیم.

حسینی پور گفت: سیاست گذاری کشور و فعال سازی منطقه آزاد تجاری مازندران برای گسترش بازارچه‌های مشترک با کشورهای همسایه خزر و CIS و در امتداد ان راهیابی به کشورهای اروپایی از این منطقه است.

وی افزود: انتظار است که در سه ماه اول سال آینده فعالیت منطقه آزاد تجاری مازندران را اعلام کنیم.

کد خبر 1742537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha