دشمن از یاد و زائران سردار سلیمانی واهمه دارد

کارشناس مذهبی ارومیه ای گفت: دشمن از نام، یاد و زائران سردار سلیمانی هم واهمه دارد و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ امروز سردار سلیمانی به مکتب تبدیل شده و دشمن از این می ترسد که این مکتب عالم گیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مراسم عزاداری و گرامیداشت شهدای تروریستی کرمان با حضور اهالی محله حسین آباد و سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی شاهی‌زاده علیار در مسجد یازهرا سلام الله علیها ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام شاهی زاده در این جلسه ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمن از نام، یاد و زائران سردار سلیمانی هم واهمه دارد و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ امروز سردار سلیمانی به مکتب تبدیل شده و دشمن از این می ترسد که این مکتب عالم گیر شود و لذا با ترور می خواهند جلوی حرکت این مکتب را بگیرند اما هرگز موفق نخواهند شد.

 وی ادامه داد: یکی از عوامل این ترور مشغول کردن جبهه مقاومت به ترورهای کور در ایران، لبنان و سوریه و ... است تا ذهن آن‌ها را فلسطین منحرف کنند اما بدانند فلسطین آرمان و هدف ما و آزادی قدس مهم‌تریم هدف امت اسلامی در عصر حاضر است.

 حجت‌الاسلام شاهی زاده بیان داشت: شکست های پی در پی جبهه استکباری و عبری، عربی و غربی از جبهه مقاومت در سال های اخیر یکی از دلائل این ترورهاست، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان عربی و غربی‌شان از جبهه مقاومت خصوصا در عملیات طوفان الاقصی شکست‌های غیر قابل ترمیم خورده اند و تلاش می‌کنند با ترورهای کور و بزدلانه این شکست ها را جبران کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی و عربی در سه ماه اخیر هزینه گزافی برای مقابله با حماس و جبهه مقاومت کرده‌اند و بعد از سه ماه قتل عام ملت فلسطین، امروز با شکست مفتضحانه روبرو شدند و لذا برای پاسخ به افکار عمومی راهی جز ترور کور ندارند.

کد خبر 1742586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha