سوریه حمله تروریستی به کرمان را محکوم کرد

سوریه، دو حمله تروریستی به غیرنظامیان ایران در نزدیکی مزار شهید سردار قاسم سلیمانی در شهر کرمان جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، وزارت امور خارجه سوریه و اتباع خارجی امروز(پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲) با انتشار بیانیه ای با محکوم کردن دو انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در نتیجه آن ۱۰۳ نفر شهید و ۲۱۱ نفر زخمی شدند، اعلام کرد: سوریه ناراحتی عمیق وتسلیت و همدردی خود با رهبری و دولت و ملت و خانواده‌های قربانیان این حادثه تروریستی ابراز می کند و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان را دارد.

در این بیانیه آمده است: شکست تروریست‌ها و حامیان‌شان در تحقق اهداف مغرضانه‌شان حتمی است و باید هرجا که پیدا شوند، پاسخگو باشند.

این وزارتخانه بر همبستگی کامل سوریه با ایران در مقابله با حملات تروریستی و توطئه‌های شرم آور علیه ایران و اعتماد به توانایی این کشور برای غلبه براین مصیبت تاکید کرد.

سوریه تاکید کرد: این حمله تروریستی هرگز عزم و اصرار ایران بر مبارزه با تروریسم و یاری حقوق عادلانه ملت‌های مستضعف را تضعیف نخواهد کرد.

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: تشدید توسل گروه‌های متخاصم به حملات و اقدامات تروریستی در منطقه دلیل آشکاری بر شکست پروژه‌های مخرب آنهاست.

سوریه هشدار داد که این اقدامات تروریستی تأثیر منفی بر امنیت کشورهای منطقه و ثبات آنها خواهد گذاشت و تهدید جدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌آید.

کد خبر 1742642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha