تجمع محکومیت اقدام تروریستی کرمان در ورامین برگزار شد

تجمع محکومیت اقدام تروریستی کرمان در ورامین با حضور مسئولین و آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز پنجشنبه (۱۴ دیماه) تجمع محکومیت جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در کرمان در روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی صاحب الزمان عج ورامین برگزار شد. 
تجمع کنندگان در این مراسم که با تمثل شهید سلیمانی، متون کرمان تسلیت و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده در این مراسم حاضر شده بودند خواستار انتقام سخت از عاملین این جنایت خصوصا رژیم صهیونیستی شدند. 
مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین در این مراسم ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی کرمان گفت: این شهدا مذبوحانه توسط نظام کفر به شهادت رسیدند و این حادثه نشان داد، دشمنان زوال و نابودی خودشان را حاج قاسم سلیمانی و ایران می دانند. 
وی افزود: آمریکا و اسرائیل عامل اصلی سقوط در منجلابی که گیر کرده اند را ایران می دانند و تاب تحمل زائرین شهید سلیمانی را نداشتند. 
درویشی با اشاره به سقوط ده ساله آمریکا در منطقه خاور میانه اظهار داشت: شهید سلیمانی با تدبیر و شجاعت مانع اجرای نقشه های استکبار جهانی شد و داعشی که با سرمایه گذاری آمریکا بوجود آمد را نابود کرد و تهدید داعش برای ایرانی ها را تبدیل به فرصت کرد و تقویت جبهه مقاومت اکنون باعث عقب نشینی جبهه استکبار از اهداف شوم خود شده است. 
فرماندار ویژه ورامین ادامه داد: استکبار به دنبال حذف مکتب حاج قاسم سلیمانی است و در این سه ماه و در جنگ غزه به عینه دیدید که شاگردان و رهروان این شخصیت بزرگ در جبهه مقاومت چه باتلاقی را برای استکبار بوجود آورده است. 
فرماندار ویژه ورامین تصریح کرد:محور شرارت آگاه شده است که قدرت ایرانی ها در همین تجمعات و راهپیمائی ها است و بدنبال ترس مردم  از این تجمعات است، ولی کور خوانده اند زیرا این ملت، ملت شهادت است و این ترورها آنها را بر عهد خود با ولی فقیه خود منسجم تر می کند. 
وی کینه دشمنان را در این حادثه عینی دانست و افزود: دشمنان از ملت ایران بخاطر تبعیت از رهبری معظم انقلاب عصبانی هستند و در این حادثه این کینه توزی آنها دیده شد و قطعا ما به پشتوانه نیروهای نظامی خود پاسخ کوبنده ای به آنها مانند گذشته خواهیم داد. 
درویشی با ذکر این نکته که چرا انتقام نمیگیریم، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول چهار سال گذشته یک راهبرد منطقی و عقلانی برای انتقام شهید سلیمانی در نظر گرفته است و لیست افرادی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشته اند برای انتقام گیری مرحله به مرحله پیش می رود و قطعا تمام عاملان ترور شهید سلیمانی و حادثه دیروز به اشد مجازات خواهند رسید و پاسخ سخت ما را طبق فرموده مقام معظم رهبری خواهند دید. 
معاون استاندار تهران اخراج آمریکا از منطقه را یک راهبرد عقلاتی برای انتقام از عاملین ترور شهید سلیمانی و حادثه دیروز دانست و گفت : امروز به برکت خون شهدا محور مقاومت قدرتمند تر شده است و  در باریکه غزه کشورهای محور شرارت چگونه زمین گیر شده اند و ما باید به موضوعات و مسائل با بصیرت نگاه کنیم و حضور حداکثری ما در صندوق های رای در پایان سال جاری ضامن امنیت کشور خواهد شد.

کد خبر 1742662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha