جوانگرایی در بدنه دولتی برای مردمی سازی دولت ضروری است

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مردمی سازی دولت برای رفع مشکلات یک ضرورت است، گفت: همچنین برای تحقق این مهم باید ظرفیت جوان انقلابی در بدنه دولتی بکار بسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان در دیدار سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه معتقدیم با عده و عده دولتی ها تا میدان امام حسین(ع) ساری نمی توانیم برویم تا چه برسد به رامسر و گلوگاه، اظهار کرد: متاسفانه بعد سال 68 به بعد ریل سازندگی دولتی شد این با اصل انقلاب منافات دارد.

وی با بیان اینکه تحول مدنظر رهبری نیازمند جابه جا شدن ریل از دولتی به مردمی است، افزود: در استان مازندران از ابتدای قرارگاه خاتم جریان مردمی سازی شکل گرفته است بدین صورت با گردهم آمدن فعالان قرآن کریم در بحث مردمی سازی درحال فعالیت هستیم.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه شبکه مردمی و جبهه فرهنگی داریم اما نتوانستیم آنها را گردهم آوریم باید برای تقویت ظرفیت های مردمی تلاش شود، گفت: شاخصه ارزشیابی فرمانداران به میزان واگذاری امور به حلقه های میانی و مردم پایه و به تعبیر رهبری جوانان انقلابی است.

وی با بیان اینکه فقر امروز در بدنه دولتی عدم بکارگیری جوانان انقلابی است، گفت: باید زمینه جذب جوانان انقلابی در بدنه دولت فراهم شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه حلقه های میانی باید با نماینده ولی فقیه درمازندران بیش از پیش ارتباط داشته باشند، خاطرنشان شد: باید اتصال بین حلقه های میانی با دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران صورت بگیرد تا این فرصت به نفع انقلاب اسلامی و ملت تمام شود.

کد خبر 1742671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha