الگوی صبورانه مادران و همسران شهدا همواره حضرت زهرا(س) بوده است

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اگوی عملی و صبورانه مادران و همسران شهیدان همواره حضرت زهرا(س) بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، آئین زن در مکتب شهید سلیمانی، امروز، پنج شنبه، ۱۴ دی ماه، با مشارکت بسیج دانشجویی و دانشکده علوم پزشکی خوی و با حضور حجت الاسلام قاسمخانی، امام جمعه شهرستان خوی ، ساجدی نژاد معاون فرماندار، سرهنگ محمد تقی سرداری از یادگاران دوران دفاع مقدس، رفعت نژاد، رئیس بنیاد شهید، حبیب زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی خوی، سرهنگ محمدزاده، معاون سپاه، روسای مراکز آموزش عالی و خانواده های معظم شهداء شهرستان خوی در سالن شهرداری برگزار شد.

حجت الاسلام قاسمخانی با اشاره به جایگاه و نقش زن در آموزه های اسلامی و کلام مقام معظم رهبری در مورد زن و خانواده، به ذکر فرازهایی از سبک زندگی فاطمی پرداخت و گفت: الگوی عملی و صبورانه مادران و همسران شهیدان همواره حضرت زهرا(س) بوده است.

در ادامه حبیب زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: بعد از انقلاب اسلامی حضور بانوان در مدیریت و توسعه کشور پررنگ و موثر شده و نقش سازنده زنان در حوزه های مختلف مدیریتی، آموزشی، درمانی و پژوهشی در سلامت درخشان است.

سرهنگ سرداری نیز به تحلیل و تبیین زندگی و نقش برجسته شهید سلیمانی از دفاع مقدس تا مبارزه با تروریست پرداخت.

الگوی صبورانه مادران و همسران شهدا همواره حضرت زهرا(س) بوده است

گفتنی است؛ در پایان با قرائت بیانیه و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران مزار سردار دلها شد را محکوم کردند. در این مراسم به پاس سالها صبر و ولایت مداری از مادران و همسران شهیدان تجلیل شد.

کد خبر 1742672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha