دشمنان از رویش‌های مکتب سردار دل‌ها واهمه دارند

جلایی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و گفت: جنایت و اقدام تروریستی دیروز این را به همگان ثابت کرد که دشمنان از رویش‌های مکتب سردار دل‌ها نیز ترس و واهمه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمد جلایی امروز(پنجشنبه، ۱۴ دی) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که در محوطه اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: حضرت زهرا(س) نقطه اتصال و آن مغناطیس اصلی اسلام‌مندی، عزت‌مندی و باورمندی ما به تمام اصول و فروع دین است و از این جهت است که قدر این بانوی بزرگوار هم شان لیله‌ القدر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان‌اینکه حضرت زهرا(س) در معنویت و اخلاق به کمال رسیده و همه مرتبه پیامبران و امامان بود، افزود: فاطمه زهرا(س) الگویی برای امامان بود و سرمشقی نمونه برای بشریت است.

وی تصریح‌کرد: زمانی که امامت و ولایت نیاز به روشنگری و حمایت داشت در حالی که حضرت زهرا(س) در اوج سختی‌ها بود و نیاز به کمک داشت از این جایگاه حمایت کرد و ولایتمداری خود را نشان داد.

جلایی به نقش آفرینی‌های اجتماعی حضرت زهرا(س) در دوران ظهور اسلام اشاره کرد و گفت: آن بزرگوار در عبادت و بندگی نیز الگو بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تلخ و ناگوار کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کرد و افزود: راه و رسم شهادت برای مکتب تشیع کور شدنی نیست و این مسیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: مکتب ما با شهادت عجین است و منتهای آرزوی ما شهادت در این راه مقدس است و این ملت با این جنایات از مسیر حق خود باز نمی‌ماند و پر شتاب‌تر ادامه می‌دهد.

جلایی با بیان‌اینکه جنایت‌های منطقه و جنایتی که دیروز در کرمان انجام شد با حمایت‌های قسم خوردگان نظام و اسلام با هدایت و حمایت مستقیم شیطان بزرگ و توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، ادامه داد: دشمنان مطمئن باشند جواب سخت این جنایت‌های‌شان را خواهند گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اضافه‌کرد: کشورهایی که خود را مدافع و مدعی حقوق بشر می‌دانند و به عنوان کشورهای پیشرفته شناخته می‌شوند پیشرفت‌های‌شان در عرصه انسانی مورد الگو برداری نیست، بلکه یک نوع توحش و توهم بوده و انسانیت در بین آنان افول کرده است.

وی با بیان‌اینکه جنایت و اقدام تروریستی دیروز این را به همگان ثابت کرد که دشمنان از رویش‌های مکتب سردار دل‌ها نیز ترس و واهمه دارند، خاطرنشان‌کرد: دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب بدانند مقاومت و ایستادگی در این ملت ریشه‌ای دیرینه دارد و با این اقدامات کور تروریستی در ادامه مسیر خود استوارتر و مصمم تر می‌شوند.

سردار جلایی با تسلیت ایام سالگرد مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی، یاد و خاطره این عالم ربانی را گرامی‌داشت و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی از عمارهای انقلاب بود و خدمات زیادی را برای اسلام و انقلاب به یادگار گذاشت.

گفتنی است، این مراسم که با اجرای برنامه‌های مختلف همچون قرائت وصیت‌نامه شهید، سرود حماسی توسط دانش‌آموزان و تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی همراه بود، در پایان خلیل خوبکار مداحی کرده و حاضرین نیز به سینه‌زنی پرداختند.

کد خبر 1742674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha