دشمن از روی استیصال در گلزار شهدا دست به جنایت زد

محسن نسب امیری گفت: دشمن آنقدر مستأصل شده که حتی از نام شهید سلیمانی می ترسد و دست به کشتار مردم بی گناه زائر حاج قاسم می زند.

محسن نسب امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان در گلزار شهدای شهر کرمان، گفت: دشمن آنقدر مستأصل شده که حتی از نام شهید سلیمانی می ترسد و دست به کشتار مردم بی گناه زائر حاج قاسم می زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با اشاره به این که شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می دانست، ابراز کرد: حاج قاسم هیچگاه به دنبال کسب نام و نشان نبود و عاقبت در راه ولایت به شهادت رسید.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی می فرمایند؛ باید به قاسم سلیمانی نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب نگاه کنیم.  

نسب امیری خداباوری را از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز ترویج مکتب حاج قاسم در دنیا باعث شده تا مظلومین از هیچ قدرتی در جهان وحشت نداشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت عنوان کرد: امشب همزمان با هفته مقاومت یادواره شهدای شهرستان جیرفت و مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در مصلی پیامبر اعظم (ص) در حال برگزاری است.

وی گفت: یکی از برنامه های جنبی این یادواره، برپایی موکب های خدمت رسانی جهت پذیرایی از مردم است.

نسب امیری یادآور شد: بخشی از فضای بیرونی مصلی به گونه ای فضاسازی شده که یادآور عملیات والفجر ۸ است که راوی این عملیات را برای مردم روایتگری می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: قطعا برگزاری یادواره راهی برای معرفی سبک زندگی و سیره شهدا به نسل نوجوان و جوان خواهد بود.

کد خبر 1742703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha