بهمن ماه سومین رویداد ملی عکس فلامینگو در بهشهر برگزار می شود

محمدی گفت: بهمن ماه ۱۴۰۲ سومین رویداد ملی عکس فلامینگو در بهشهر برگزار می شود و انتظار است در قالب این جشنواره ظرفیت های بهشهر و پتانسیل ها و آسیبهای تالاب میانکاله به جامعه و جهان شنلسانده شود.

سید محمد محمدی_ دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: احیای میانکاله و در کنار محیط زیست بودن مساله مهمی است که در این جشنواره با قوت در دستور کار است.

وی افزود: محور سومین مسابقه ملی عکس فلامینگو با توجه به نقاط قوت و فرصت‌های میانکاله اعم از پوشش گیاهی و جانوری، زندگی بومی و محلی، تولیدات و تاثیرات میانکاله بر آب‌های زیر سطحی، طبیعت گردی و گردشگری ظرفیت‌های پیرامونی میانگاله، بندر امیرآباد و همچنین محور تهدیدات و چالش‌های میانکاله از آلایندگی واحدهای صنعتی پیرامون میانکاله تاثیرات میزان مصرف سم و کود در اراضی کشاورزی، برداشت حقابه تالاب، تغییرات اقلیمی و تاثیر آن بر میانکاله است.
دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر یادآور شد: انتظار است همه‌مدیران‌پای کار این جشنواره بوده و مدیران کل خم در این راستا حامی ما برای شناساندن ظرفیت های بهشهر و میانکاله باشند.
محمدی گفت: تلاش برای حفظ محیط زیست و برقراری ارتباط سالم انسان با محیط زیست، ارتقا ارتباط میان هنرمندان و محیط زیست، تلاش برای معرفی زیبائیها و جاذبه های منحصر بفرد از پوشش گیاهی و جانوری در میانکاله، تولید آثار فاخر ارزشمند هنر عکاسی، انعکاس تهدیدات و چالش های میانکاله، نگاه نافذ به مجموعه زیست کره میانکاله و ثبت و بروز خلاقیت های هنری از اهداف این‌جشنواره است.

کد خبر 1742747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha