برگزاری مراسم یادبود «شهید ستاری» در روستای ولی آباد قرچک

همزمان با سالگرد شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری برگزاری مراسم یادبود این شهید بزرگوار در روستای ولی آباد شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، همزمان با سالگرد شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری، پنجشنبه شب(۱۴دی ماه) مراسم یادبود این شهید با سخنرانی امیر مجتبی جعفری همرزم شهید و باحضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، فخاری سرپرست فرمانداری، میری‌زاده معاون فرمانداری، قیصرپناه سرپرست معاونت فرمانداری و بخشدار، علیزاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه، رضا مدنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده معزز شهید ستاری و جمعی از مردم در زادگاه شهید روستای ولی آباد برگزار شد.

حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این مراسم گفت: شهید ستاری نه تنها برای شهرستان قرچک که برای تمامی کشور افتخاری بزرگ است و مسئولین قرچک به خود می بالند که از فردی الگو می گیرند که نامش یادآور عزت و سرافرازی ایران اسلامی است.

فخاری افزود: امنیت و ثباتی که امروز کشور ما از آن برخوردار است از برکت خون شهیدان بوده به همین دلیل همه ما باید پاسدار خون آنها باشیم و از آرمان‌های والایشان صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: ادامه راه شهیدان تنها راه مقابله با تهاجم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است و عزت و اقتدار بیش از پیش را برای این نظام الهی به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان و پس از مراسم مداخحی و سینه زنی از خانواده شهید ستاری با اهداء لوح و هدیه تجلیل شد.

کد خبر 1742778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha