نمازگزاران یاسوجی اقدام تروریستی کرمان و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه یاسوج با برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه این شهر، اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اقشار مختلف مردم به همراه مسئولین بعد از نماز جمعه شهر یاسوج با راهپیمایی از مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج)، با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است»، «شعار ما یک کلام انتقام انتقام» و «چه غزه چه کرمان ماییم مرد میدان» افدام تروریستی و مذبوجانه گلزار مطهر شهدای کرمان و آنچه که رژیم صهیونیستی در قتل مردم بی گناه غزه مرتکب می شود را محکوم و خواهان انتقام سخت از آنان شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه، اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود سه ماه در غزه جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی ادامه داشته و بیش از ۲۲ هزار نفر از مردم مظلوم غزه توسط این رژیم کودک کش به شهادت رسیدند، شاهد نسل کشی تمام عیار در غزه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد خاضع گفت: دشمنان ملت و امت ما را نشناختند و همان طور که حاج قاسم عزیز فرمود «ما ملت شهادت و ملت امام حسین (ع) هستیم» و امام راحل عظیم الشان نیز فرمود «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود، ما از مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید».

حجت الاسلام خاضع تاکید کرد: این ترورها نه تنها نشانه قدرت دشمن نیست، بلکه ناشی از عجز و ناتوانی دشمن است که حتی از زائران حاج قاسم سلیمانی وحشت دارند و همان طور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر است».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هرچند زمانی که حاج قاسم سلیمانی در قید حیات بودند دشمنی‌های بسیاری علیه وی صورت می‌گرفت ولی حجم دشمنی‌های دشمنان بعد از شهادت حاج قاسم بیشتر شد، حتی آنها به عکس حاج قاسم حساس بوده و اجازه نمی‌دهند در فضای مجازی منتشر شود.

وی ادامه داد: دشمنان نسبت به قبر و همچنین زائران حاج قاسم سلیمانی حساسیت دارند و تا جایی که بتوانند جلوی حضور مردم را در مرقد این سردار عزیز بگیرند، ولی علیرغم همه این دشمنی‌ها راه و مکتب حاج قاسم تا همیشه زنده است، زیرا راه و مکتب این سردار سرافراز همان راه و مکتب نورانی سیدالشهدا (ع) است.

حجت الاسلام خاضع افزود: در پیام تسلیتی که مقام معظم رهبری به مناسبت همین حادثه صادر کردند، فرمودند «این جنایتکاران بدانند که از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و این فاجعه آفرینی پاسخ سختی خواهد داشت، باذن الله».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم که نیروهای مقتدر و توانمند نظامی، انتظامی و امنیتی ما در وقت لازم و فرصت مناسب این اقدام سخت و انتقام سخت را که درخواست همه ملت است را از آمران و عاملان خواهند گرفت.

کد خبر 1742840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha