دشمنان منتظر انتقام سخت باشند

حجت‌الاسلام فلاح با تسلیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمنان منتظر انتقام سخت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود واقعه جانگداز حادثه تروریستی کرمان را به پیشگاه ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و به بازماندگان این حادثه دلخراش تسلیت گفت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه دشمنان حتی از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بیمناک هستند، افزود: همه ملت‌ها می‌دانند که آمریکا و اسرائیل جنایتکار در این حادثه تروریستی دست داشته‌اند و دشمنان این نظام بدانند و منتظر یک انتقام سخت باشند.

وی به انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: حضور مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای یک گام بسیار بزرگ برای نابودی و شکست دشمنان این نظام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام فلاح ادامه داد: مردم در انتخابات به افراد اصلح، متعهد و کارآمد و در انقلاب رای دهند.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به چند نمونه از اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم، خاطرنشان‌کرد: دولت انقلابی در مسیر درستی قرار گرفته و حرکت می‌کند.

وی به ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم اشاره و اظهارکرد: مردم به خاطر نشر مقاله توهین آمیز علیه مرجعیت و حضرت امام خمینی(ره) به دستور محمد رضای پهلوی؛ به خیابان‌ها ریختند و این اقدام را محکوم کردند که باعث شهادت هموطنان در این حادثه شد.

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به ۱۷ دی سال ۱۳۱۴ سالروز کشف حجاب رضاخانی، خاطرنشان‌کرد: ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه زیر سلطه‌های استعمارگران نرفته و نمی‌روند و دشمنان این نظام هم به این نتیجه رسیده‌اند که اگر حجاب در این جامعه بماند به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

کد خبر 1742850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha