مردم آستارا حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

راهپیمایی محکومیت اقدام تروریستی کرمان با حضور اقشار مختلف مردم در بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان آستارا پس از اقامه آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در تجمع و راهپیمایی محکومیت اقدام و جنایت تروریستی اخیردر کرمان که در سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته بود، شرکت کردند.

این راهپیمایی با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، از چهار راه مصلای نماز جمعه آغاز و تا سه راه آبروان شهر مرزی آستارا ادامه داشت.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی آستارا در این راهپیمایی در حالی که تصاویری از مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی و پلاکاردهایی با عناوین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را در دست داشتند بر انتقام سخت از جنایتکاران تاکید کردند.

راهپیمایان در طول مسیر با سر دادن شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام تروریستی اخیر در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد، را محکوم کردند.

به گزارش شبستان، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر دیروز در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران حاج قاسم ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن تعدادی شهید و مجروح شدند.

انفجار نخست ۷۰۰ متری مزار سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری آن بوده است.

کد خبر 1742857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha