امام جمعه زنجان مطالبات مردم از رئیس جمهور را مطرح کرد

آیت الله خاتمی گفت: دوبانده کردن راه های ارتباطی مرکز استان با شهرستان ها از درخواست های مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان امروز در دیدار عمومی مردم با رئیس جمهور در مصلای نماز اظهار کرد: خدای بزرگ را سپاسگزاریم که این توفیق نصیب مردم ولایتمدار زنجان شده است که برای سومین بار رئیس‌جمهور در دیار ولایتمداران و پایتخت شور و شعور حسینی و سرزمین مردان مرد حضور دارند.


وی ادامه داد: ایت الله رئیسی مردم زنجان را خوب می شناسند و مردم زنجان ثابت کردند ارادتمند ایشان هستند.


خاتمی افزود: مردم زنجان در سنوات گذشته سال های متوالی میزبان ایشان در حسینیه و زیبنیه اعظم زنجان بودند و لطف و عنایت رئیس جمهور به مردم زنجان بر همگان ثابت شده است.


امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم زنجان در عین نجابت و قدردانی و قانع بودن مطالباتی دارند، افزود: همدلی خوبی بین مردم و مسئولان زنجانی وجود دارد و آنچه مورد نیاز مردم زنجان است، تخصیص آب مورد نیاز استان از حق آبه  است و بخش قابل توجهی از این آب ها توسط استان های دیگر استفاده می شود. نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: تامین آب پایدار مورد تاکید است و از آب سدهای موجود این کاستی برطرف شود .


امام جمعه زنجان توجه ویژه به تسریع عملیات آبریز سد مشمبا تصویب شود. همچنین دوبانده کردن راه های ارتباطی مرکز استان با شهرستان ها از درخواست های مردم است.


وی افزود: در استان زنجان معادن بسیاری وجود دارد و علیرغم تخریب محیط زیست منابع انان به مردم نمی رسد. همچنین تسریع در اجرایی کردن منطقه آزاد که مقدمات آن اماده شده است.

کد خبر 1743007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha