از برپایی ایستگاه صلواتی تا پخت آش نذری در کانون شهید عاصمی کرمانشاه

ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه(س) ذیل عملیات بزرگ لشکر فرشته‌ها با حضور جوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری شهید عاصمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ویژه برنامه های «لشکر فرشته ها» که ویژه کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران با  طرح شناسایی و تکریم «خانواده‌های قرآنی» در بازه زمانی اجرا ۱۵ دی ماه لغایت ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲در کانون های تخصصی خواهر مجری شناسایی و ثبت یک خانواده در سامانه و اجرای برنامه تجلیل از همان خانواده قرآنی می‌باشند اجرا می شود.

براساس این گزارش، کانون فرهنگی هنری شهیدسردار علیرضا عاصمی با توجه به طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی، اقدام به برگزاری برنامه محفل انس و آموزش قرآن کرده است.

از برپایی ایستگاه صلواتی تاپخت آش نذری در کانون شهید عاصمی کرمانشاه

همچنین انس با قرآن به عنوان مقدمه عمل به آیات نورانی وحی، ترویج معارف و سبک زندگی قرآنی، استفاده از هنر تلاوت برای جذب مخاطب، ترویج اثرگذار فعالیت‌های قرآنی و هم‌افزایی ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری جلسات هفتگی قرآن، ارتباط با مساجد فعال قرآنی و برگزاری دوره‌های آموزشی همچون روخوانی و روانخوانی و تجوید از اهدافی است که این شیوه‌نامه در لبیک به مطالبه رهبری معظم انقلاب دنبال می‌کند.

از برپایی ایستگاه صلواتی تاپخت آش نذری در کانون شهید عاصمی کرمانشاه

معصومه غلامی در حاشیه اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه های کانون در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و چهارمین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، گفت: کانون شهید عاصمی از فعال ترین کانون های استان است که جوانان زیادی با شور و شوق در یرنامه ها بصورت خودجوش شرکت می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سردار علیرضا عاصمی در کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه لشگر فرشتگان و مسجد پایگاه قرآنی، افزود:انس با قرآن به عنوان مقدمه عمل به آیات نورانی وحی، ترویج معارف و سبک زندگی قرآنی، استفاده از هنر تلاوت برای جذب مخاطب، ترویج اثرگذار فعالیت‌های قرآنی و هم‌افزایی ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری جلسات هفتگی قرآن، ارتباط با مساجد فعال قرآنی و برگزاری دوره‌های آموزشی همچون روخوانی و روانخوانی و تجوید از اهدافی است که دنبال می‌کنیم.

از برپایی ایستگاه صلواتی تاپخت آش نذری در کانون شهید عاصمی کرمانشاه

وی خاطر نشان کرد: برگزاری ویژه برنامه  ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) که با حضور نماینده ولی فقیه حجت الاسلام حبیب غفوری و شاه ویسی با اجرای تواشیع و سرود توسط اعضای کانون، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی ایستگاه صلواتی وپخت آش نذری، قرائت وختم قرآن، توزیع سبد کالا برای خانواده های هدف در مسجد و کانون با حضور اعضا و مردم محله با استقبال بی نظیری برگزار شد.

از برپایی ایستگاه صلواتی تاپخت آش نذری در کانون شهید عاصمی کرمانشاه

غلامی تصریح کرد: در این کانون بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) جشن و مسابقات مختلفی نیز برپا شده است که با توجه به اتفاقات اخیر درکرمان برای هموطنانمان و شهادت جمعی از مردم بی گناه بقیه جشن ها کنسل شد.

از برپایی ایستگاه صلواتی تاپخت آش نذری در کانون شهید عاصمی کرمانشاه

کد خبر 1743014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha