۱۰ هزار قرص نان در آستارا توزیع شد

رحیمی گفت: به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ۱۰ هزار قرص نان به ارزش ۱۸ میلیون تومان در بندر آستارا توزیع شد.

یدالله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته ملی مقاومت، پویش بزرگ نذر نان در شهرستان آستارا اجرا شد.

مسئول حوزه بسیج مقاومت کارگری، اصناف و بازاریان بندر آستارا با بیان‌اینکه در قالب این پویش، ۱۰ هزار قرص نان به ارزش ۱۸ میلیون تومان در این شهرستان توزیع شد، افزود: این تعداد در نانوایی‌های سطح شهرهای آستارا و لوندویل و بخش مرکزی و لوندویل بین مردم توزیع شد.

۱۰ هزار قرص نان در آستارا توزیع شد

وی با اشاره به اینکه توزیع نان صلواتی بین مردم در ۱۲ واحد نانوایی شهرستان آستارا انجام شد، تصریح‌کرد: توزیع نان صلواتی به همت بسیج مقاومت کارگری، اصناف و بازاریان و مشارکت سپاه ناحیه، جهاد کشاورزی، فرمانداری و خیرین صورت گرفت.

رحیمی با بیان‌اینکه همچنین به مناسبت ایام شهادت سردار دل‌ها ۱۰ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان آستارا برپا شد، گفت: در این ایستگاه‌های صلواتی با چای، شیر کاکائو، شربت، کیک و خرما از شهروندان پذیرایی شد.

مسئول حوزه بسیج مقاومت کارگری، اصناف و بازاریان بندر آستارا از اهدای ۴۵ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و خاطرنشان‌کرد: ارزش هر بسته لوازم التحریر ۵۵۰ هزار تومان بود که توسط خیرین تهیه و به دانش‌آموزان اهدا شد.

کد خبر 1743047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha