مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در آستارا برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به همت کانون فرهنگی و هنری نور المهدی(عج) در مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای دیار کریمان امروز(شنبه، ۱۶ دی) به همت کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج)، پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی براداران، هیئت امنای مسجد، پایگاه بسیج حضرت زکیه(س) خواهران و بنیاد فرهنگ ایثار در مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) شهرستان آستارا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد شرکت کنندگان با برگزاری مراسم عزاداری و روشن کردن شمع، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان را گرامی‌داشتند.

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در آستارا برگزار شد

مداحی و ذکر مصیبت توسط محمد دارائی و سینه‌زنی حاضرین از دیگر بخش‌های مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بود.

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی طی سخنان کوتاهی در این مراسم، حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و افزود: شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان مظلوم در مسیر گلزار شهدای کرمان، به دست ایادی صهیونیست و تروریست‌های جنایتکار قلوب پاک مردم شریف ایران اسلامی را دردناک کرد.

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در آستارا برگزار شد

امام جمعه بندر آستارا افزود: این حادثه تروریستی سندی محکم بر اوج رذالت دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و حامیان پلیدشان است.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی خاطرنشان‌کرد: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند و بدانند که مردم ما از رهبری و شهیدانشان نخواهند گذشت و جواب سختی در انتظارشان است.

سالار هرمزپور نیز در این مراسم، اظهارکرد: دشمنان دیوصفت ملت ایران بار دیگر در حرکتی وحشیانه، پا بر بدیهی ترین اصول انسانی گذاشتند و با قتل عام کودکان، زنان و مردان بی‌گناه چهره پلید و زشت خود را بیش از پیش نمایان ساختند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) بندر آستارا افزود: این اقدام تروریستی نشان داد که دامنه وحشت رژیم صهیونیستی و نیروهای تروریست دست پرورده اش از شهید قاسم سلیمانی به زائران مزار پاک او تسری یافته است.

کد خبر 1743051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha