حادثه تروریستی کرمان نشانه شکست و درماندگی دشمنان است

ماموستا غلامی گفت: بروز حادثه تروریستی در کرمان نشانه شکست و درماندگی دشمن در زمینه‌های مختلف نرم و سخت است.

ماموستا عادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن محکومیت عملیات تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هموطنانمان، گفت: مکتب حاج قاسم فراگیر شده و نیروهای مقاومت در یمن، سوریه، عراق، لبنان و شکل می‌گیرد و برای همین دست به این اقدام جنایتکارانه در کرمان زد.

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین افزود: دشمن همیشه در تلاش است که از هر فرصتی استفاده کند و توطئه‌های خود علیه ایران را عملیاتی کند.

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمن از این چنین توطئه‌ها و جنایت‌هایی را مشغول کردن مردم است لذا این  اقدامات ناجوانمردانه و ددمنشانه، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان ذلیل در تقابل با اتحاد و اقتدار ملت ایران اسلامی است.

ماموستا غلامی تصریح کرد:دشمنان اسلام و مسلمانان و ایران و دشمنان بشریت باری دیگر دست خونینشان که از قتل عام، تجاوز و کودک کشتن ملت مظلوم فلسطین خونین است این بار اقدام به بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان کردند که در این اقدام تروریستی بسیار از هم وطنان و زوار اعم از کودک، پیر و جوان زن و مرد همه را به خاک و خون کشیدند تعدادی شهید و ملت ایران را داغدار کردند البته سیره و منش بزدلان و ترسوها و قاتلین کودک کش همین است.      

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین اظهار کرد: دشمنان اسلام و قرآن بدانند که اسلام و مسلمانان بخصوص ملت ایران با این جنایت‌های بی رحمانه از مسیر عزت، اسلام و دشمن ستیزی کوتاه نمی آید و تا نابودی دشمنان پایدار می ماند.    

وی در پایان گفت:وی ادامه داد: جنایتگران و مسببان این حادثه تروریستی بدانند که با این اقدامات آن‌ها هرگز ذره‌ای از ارادت و پشتیبانی ما از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی کم نخواهد شد.

کد خبر 1743080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha