۶ باب مسجد، میزبان معتکفان می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: برای مراسم اعتکاف امسال، ۶ باب مسجد شهری جهت میزبانی از معتکفان شهرستان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از این تعداد، دوباب مسجد برای آقایان، دو باب برای خانم ها و دو باب مسجد برای دانش آموزان دختر و پسر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این شهرستان ۸۰۰ نفر معتکف شدند، خاطرنشان کرد: اکثر معتکفان و بیش از ۶۰ درصد، خانم ها بودند که امسال پیش بینی می شود حدود هزار نفر معتکف شوند و استقبال خوبی از این مراسم معنوی انجام شود.

حجت الاسلام معلم با اشاره به برنامه های اجرایی سه روزه برای معتکفین عنوان کرد: مناجات و ادعیه خوانی، سبک زندگی اسلامی، برنامه های بصیرتی، انس با شهدا، دعوت از چهار سخنران کشوری و دو ذاکر اهل بیت(ع) از جمله برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان اضافه کرد: ثبت نام معتکفان از ۲۰ دی ماه به مدت یک هفته شروع می شود و هزینه ورودی اولیه برای هر معتکف، سه میلیون ریال جهت پذیرایی سه وعده افطار، سه وعده سحر است که ۴۰ درصد هزینه ها را خود شخص و ۶۰ درصد توسط کمک های خیرین به سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت می شود.

کد خبر 1743121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha