اهدای چادر به دختران فعال و حاضر در نماز جماعت و کلاس قرآنی

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۲۱ قواره چادر نماز به همراه سجاده به دختران فعال و حاضر در نمازجماعت و کلاس های قرآنی اهداء شد.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد چادر نماز به مبلغ ۵۰ میلیون ریال توسط یکی از خیران به دانش آموزان مقطع ابتدایی مسجد سجادیه شهر خانلق از توابع شیروان اهداء شد.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان به رویکرد قرآنی و برنامه های این حوزه خاطرنشان کرد: دانش آموزان دختر سطح مدارس روستایی علاقه وافری به یادگیری قرآن دارند و با استقبال آنان و دعوت از مربی قرآن، کلاس های هر روزه در ساعتی از عصر برای آنان برگزار می شود.

علیپور عنوان کرد: همچنین در سطح مدارس شهر، دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف مسابقات قرآنی در هر دوره استانی و کشوری خوش درخشیدند و مقام های خوبی کسب کردند که جای بسی افتخار است و این خود نشان دهنده علاقه آنان به این کتاب آسمانی و زحمات و تلاش های مربیان قرآنی شهرستان است.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: تاکنون جلسات متعددی را با گروه‌های مختلفی از حافظان، اساتید و مربیان قرآنی برگزار کردیم  و این جلسات نتایج خوبی داشته که بخشی جهت اجرای طرح و برنامه‌های دارالقرآن و استفاده بیشتر از ظرفیت نوجوانان و جوانان است.

علیپور اضافه کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی با فعالان قرآنی به ویژه در زمینه حفظ در آینده نیز ادامه خواهد داشت و ما معتقدیم گفتگو بهترین راه حل برای انتقال ایده‌ها و تجارب و استفاده از ظرفیت این عزیزان است.

کد خبر 1743128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha