کانون های مساجد نیازمند حمایت هستند

جعفر نیک‌نفس کانون‌های مساجد را بازوی اجرایی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دانست و گفت: قطعا حمایت و پشتیبانی، باعث رشد و پویایی این کانون‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،   امروز سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.

پویایی کانون های مساجد در گرو حمایت است

جعفر نیک نفس در این دیدار، کانون های مساجد را بازویی توانمند برای تحقق اهداف برنامه های فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی دانست و گفت: قطعا حمایت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از کانون های مساجد باعث پویایی آنها می شود.

پویایی کانون های مساجد در گرو حمایت است

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: کانون های مساجد می توانند ظرفیتی برای اعتلای فرهنگ و هنر جنوب کرمان باشند و ما در تحقق این مهم در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود.

وی با اشاره به این که در جنوب کرمان قریب ۵۱۰ کانون فرهنگی هنری راه اندازی شده، اظهار کرد: مدیران و اعضای کانون های مساجد افرادی توانمند، دغدغه مند و پای کار هستند و تاکنون با کار جهادی فعالیت های مسجد محور خود را پیش برده اند.

نیک نفس با بیان اینکه برای پویایی کانون های مساجد برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داریم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا اعضای کانون های مساجد نسبت به وظایفی که دارند شناخت نسبی پیدا کنند زیرا این شناخت به رشد و پویایی آنها کمک می کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: به دنبال ایجاد انگیزه در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم تا شاهد تحول خوبی در حوزه فرهنگ و هنر مسجدی باشیم که البته برای تحقق این مهم دست یاری به سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دراز می کنیم.

کد خبر 1743165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha