توزیع بروشورهای ضد اسلامی نئونازی‌ها در دانشگاه «مونتانا» جنجال آفرید

شورای روابط آمریکایی-اسلامی توزیع بروشورهای برتری‌طلب‌های سفیدپوست علیه مسلمانان در دانشگاه ایالتی «مونتانا» را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « cair»، شورای روابط آمریکایی-اسلامی توزیع بروشورهای برتری‌طلب‌های سفیدپوست علیه مسلمانان در دانشگاه ایالتی «مونتانا» را محکوم کرد.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی شورای روابط آمریکایی-اسلامی گروهی از برتری‌طلب‌های سفیدپوست نئونازی متعلق به باشگاه «آسمان بزرگ» بروشورهای ضد مسلمانان را در این دانشگاه توزیع کردند.

ابراهیم هوپر، مدیر ارتباطات ملی شورای روابط آمریکایی-اسلامی گفت: ما ترویج برتری‌طلبی سفیدپوستان نئونازی را محکوم می کنیم و از رهبران جامعه و مقامات دولتی می خواهیم که همه اشکال تعصب را رد کرده و برای متوقف کردن آنها اقدام جدی انجام دهند.

وی افزود: سکوت در برابر نفرت نژادپرستانه به عنوان نشانه پذیرش از سوی کسانی تلقی می شود که به دنبال تفرقه انداختن میان اقشار مختلف جامعه هستند.

هوپر گفت که شورای روابط اسلامی-آمریکایی مستقر در واشنگتن و جامعه مسلمانان آمریکا با همه افراد و گروه‌هایی که یهودی ستیزی، نژادپرستی سیستماتیک ضد سیاه پوستان، بیگانه هراسی، اسلام هراسی، برتری سفیدپوستان و سایر اشکال تعصب را به چالش می کشند، همبستگی می کنند.

مدیر ارتباطات ملی شورای روابط آمریکایی-اسلامی همچنین تاکید کرد که وظیفه این شورا حفاظت از حقوق مدنی، تقویت درک از اسلام و ترویج عدالت است و در مقابل هر جریانی که این ارزش‌ها را به چالش بکشد، می‌ایستد.

کد خبر 1743166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha