ایمان و تعهد راه برون‌رفت از مشکلات را به ما نشان می دهد

موسوی تاکامی با بیان اینکه پویایی دستگاه ها نیازمند بهره گیری از سیره عملی رزمندگان دوران دفاع مقدس که با سن و تجربه کم راهبر و هدایت گر عملیات ها بوده اند، است، گفت: تعهد و احساس مسئولیت راه برون رفت از مشکلات را به ما نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  کوروش موسوی تاکامی -مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در گردهمایی خانواده شهدا والامقام شرکت توانیر و شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در محکومیت حمله تروریستی کرمان که در باشگاه برق ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس مازندران و تحسین رشادت های لشکر ویژه و خط شکن ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اظهار کرد: جوانان در دوران دفاع مقدس عملیات های بی نظیری را مدیریت و هدایت کردند که باید این سیره رزمندگان اسلام تبیین و ترویج شود.

وی با اشاره به رشادت های غواصان لشکر ۲۵کربلا در عملیات والفجر هشت، گفت: ایمان و اراده قوی رزمندگان اسلام موجبات پیروزی در عملیات ها را فراهم کرده است.

موسوی تاکامی رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در والفجر هشت پل شناور را ظرف ۲۴ ساعت ایجاد کنند، افزود: امروز ما افتخار می کنیم که در فرصت محدودی پست برق ایجاد می کنیم که اگر برمبنای ایمان و  تعهد رزمندگان اسلام کار شود قطعا کار با سرعت بیشتری پیش می رود.

وی با بیان اینکه اگر مدیری گوشه ای از بیت المال را متعلق به خود می داند از مسیر شهدا خارج شده و ناشی از ضعف ایمان است، گفت: شهید چمران می فرماید مدیر باید متعهد، باتجربه و متخصص باشد.

موسوی تاکامی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با اشراف دقیق اطلاعاتی به منطقه، اتکا به ایمان و برخورداری از اراده قوی در کمتر از سه روز موفق به فتح فاو شدند، افزود: معتقدیم تحریم و مشکلات مالی تنها را مشکلات دستگاه ها نیست بلکه سازماندهی درست و تعهد به مسئولیت سازمانی باید وجود داشته باشد تا شاهد توسعه در سیستم باشیم.

وی با بیان اینکه نخبگان، ایثارگران و متخصصین سه ضلع توسعه در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان هستند، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم آلمان غربی ۹۰ درصد سیستم های تشکیلاتی خود را از نیروهای رزمنده خود تشکیل داد که امروز شاهد رشد آلمان غربی هستیم.

موسوی تاکامی با بیان اینکه امروز امنیت، توسعه و اقتدار ایران اسلامی مدیون سپاه است، خاطرنشان شد: اگر کمک سپاه در عرصه های کلیدی نبود امروز شاهد این توفقیات نظام مقدس جمهوری اسلامی نبودیم و باور و ایمان داریم که سپاه مقتدر دربزنگاه ها کمک نظام است.

در ادامه تربتیان- مسئول رفاه و ورزش شرکت توانیر در این مهمانی شهدایی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی،  با اشاره به آیه ۱۶۹سوره آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، اظهار کرد: آیات قرآنی تصریح می کنند که شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.

وی با بیان اینکه شهدا محور عزت و کرامت ما هستند، گفت: شهدا برای آرمان های انقلاب اسلامی جان شیرین خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، باید تکریم این مردان خدایی و خانواده های معظم شهدا مورد توجه همگان باشد.

تربتیان برلزوم تکریم مادران و همسران شهدا به ویژه فرزندان شهدا تاکید کرد و افزود: مادران شهدا فرزندان خود را برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند مدیون صبوری مادران شهدا هستیم.

وی به ایثار بانوان در پشتیبانی از جبهه های دفاع مقدس و تهیج فرزندان و همسر خویش برای حضور در جبهه های نبرد علیه رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: باید ایثار این بانوان برای نسل نو تبیین شود.

در خاتمه نیز رضا ملیح- مسئول امور ایثارگران شرکت توانیر نیز دراین مراسم با بیان اینکه کوچه هایمان را به نامشان کرده ایم که مسیر را گم نکنیم و بدانیم امنیت را مدیون خون پاک شهدائیم، اظهار کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا وظیفه همگانی است.

وی با تاکید براینکه  خدمتگزاری به خانواده­ های معظم شهدا و ایثارگران افتخارآفرین است، خاطرنشان شد:رسیدگی به امورات جامعه ایثارگری که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، از وظایف اصلی مدیران است.

کد خبر 1743179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha