طرح شهاب در خراسان جنوبی اجرا می شود

ایزدخواه گفت: طرح شهاب با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در مناطق محروم در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدمهدی ایزدخواه امروز (۱۷ دی) در نشست صمیمانه جمعی از مستعدین برتر و نخبگان با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای معرفی دستاوردهای نخبگان و آشنایی نخبگان با فرصت های پژوهشی استان اقداماتی انجام شده است.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون به بازدیدهای علمی با هدف راهبری اساتید و آشنایی نخبگان با ظرفیت ها و مشکلات استان پرداختیم و این موضوع استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به بحث توجه به استعدادهای مناطق محروم گفت: در شورای توسعه، فعالیت های مستعدان و حمایت از مناطق مدارس محروم برنامه ریزی کرده ایم و طرح شهاب با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در حال پیگیری جهت اجراشدن است تا از استعدادهای مناطق محروم حمایت کنیم.

ایزدخواه به بورسیه صنعتی نخبگان اشاره کرد و افزود: در این راستا تعدادی از نخبگان استان در دانشگاه ها مشغول به کار شده اند و تلاش می‌شود دغدغه اشتغال نخبگان رفع شود و تحصیل آنان هدایت شده و هدفمند باشد.

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی عنوان کرد: در حوزه توسعه زنجیره ارزش های راهبردی استان و زیست بوم فناوری استان فعالیت هایی را اجرا کردیم و به دنبال زمینه سازی اثرگذاری نخبگان در استان بوده ایم و در دانشگاه ها مخاطبین و جامعه هدف را با طرح ها و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه بحث جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی استان انجام شده است، گفت: با هدف تکریم و الگوسازی نخبگان برای اولین بار در کشور سرآمدان سلامت و بهداشت را در استان تقدیر کردیم و رویداد زنجیره بنتونیت نیز برگزار شد.

کد خبر 1743195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha