باید درس های مکتب سلیمانی را برای جوانان بازگو کنیم

حجت الاسلام عبدی گفت:شهید سلیمانی یک مکتب بود باید با استخراج درس‌های این مکتب، آن را برای جوانان و اقشار مختلف بازگو کنیم.

حجت الاسلام مهدی عبدی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ، گفت:بهترین راهکار ترویج مکتب شهید سلیمانی، معرفی شخصیت خود حاج قاسم در زمینه خانواده است، چون ایشان شاگرد مکتب قرآن بودند و بنابراین در همه ابعاد یک الگو و اسوه به شمار می‌روند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد شهید سلیمانی فرمودند «سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک شخصیت بود و یک مکتب بود و مکتب او در واقع زیر مجموعه مکتب امامین انقلاب که مکتب آنها هم همان مکتب اسلام واقعی است»، افزود: تبیین ابعاد شخصیتی و مکتب شهید سلیمانی یکی از ضرورت‌ها در عصر حاضر به‌ خصوص برای قشر نوجوان و جوان بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های که داشته‌اند، ۴۰ شاخص در رابطه با شهید سلیمانی بیان فرموده‌اند که این ۴۰ شاخص باید برای نسل جوان بازگو شود؛ همچنین وصیت‌نامه شهید سلیمانی را باید به صورت کتابچه‌هایی در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم تا با برگزاری مسابقاتی آن‌ها را با تفکر سردار دل‌ها آشنا کنیم.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: سالگرد حاج قاسم سلیمانی به عنوان هفته مقاومت از ۱۳ تا ۱۹ دی‌ماه است که هر سال در سراسر کشور برنامه هایی اجرا می شود که  و امسال نیز با شعار محوری این روز به عنوان «شهید القدس» نام گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: ۱۱۸ عنوان برنامه برای هفته مقاومت تدارک دیده شده که  برنامه اختصاصی این هفته روز چهاردهم دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم در حسینه ثارالله بود که با حضور گسترده مردم برگزار شد.

وی در پایان گفت: ما باید ازظرفیت استفاده کنیم و از مکتب حاج قاسم سلیمانی درس بگیریم و خود را سرباز ولایت بدانیم.

کد خبر 1743220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha