راه اندازی کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه مازندران

عزیززاده گرجی از هماهنگی با صداو سیما با هدف ایجاد و طراحی ۹کانال انتخاباتی رادیویی و تلویزیونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست با فرمانداران سراسر استان که در شهرستان چالوس برگزار شد، با اشاره به اهمیت تقویت اعتماد عمومی برای افزایش مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: تحقق چهار راهبرد رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت باید مورد توجه همگان باشد.

راه اندازی کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه مازندران

راه اندازی کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه مازندران

عزیززاده گرجی با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات یک ضرورت است، گفت: انتخابات را هیات اجرایی پیش می برد اگر چینش خوبی داشته باشیم انتخابات به درستی پیش می رود.

وی به آموزش فرمانداران، معاون سیاسی امنیتی فرمانداران در تهران انجام شد، ادامه داد: آموزش هیات های اجرایی و بخشداران شهرستان ها نیز شهر به شهر درحال برگزاری است.

عزیززاده گرجی به نشست مشترک با فرمانده انتظامی استان مازندران برای تامین امنیت شعبات اخذ رأی اشاره کرد و خاطرنشان شد: نیروی انتظامی استان با همکاری بسیج در اندیشه تامین امنیت انتخابات باشند.

وی برلزوم ساماندهی نیروهای امنیتی و نظامی و بسیج جهت تامین امنیت شعبات اخذ رأی تاکید کرد.

عزیززاده گرجی از هماهنگی با صداو سیما با هدف ایجاد و طراحی ۹کانال انتخاباتی رادیویی و تلویزیونی خبر داد و گفت:برای تولید برنامه های انتخاباتی نشست با مدیرکل صدا و سیما خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته اطلاع رسانی با محوریت مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، افزود: طرح رسام با ۲۹محور نیز ذیل ستاد انتخابات استان اجرایی می شود که برای تبیین شیوه این طرح از اقشار مختلف و صنوف متعددبهره گرفته می شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه تست دستگاه احراز هویت در حال انجام است، ادامه داد:  فرمانداران و بخشداران باید بر تست دستگاه احراز هویت انتخابات نظارت مستقیم داشته باشند.

وی با بیان اینکه رعایت شئونات اسلامی از سوی عوامل اجرایی و بازرس انتخابات حاضر در شعبات اخذ رأی ضرورت دارد، خاطرنشان شد: انتخاب درست عوامل اجرایی انتخابات و نماینده فرماندار مهم است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه بنابر دستور استاندار مازندران یک نفر با تجربه برای انتخابات شهرستان ها انتخاب خواهد شد، گفت: امکانات و شرایط شعبات نظیر تست دستگا ههای احراز هویت  باید با نظارت این فرد مجدد انجام شود.

کد خبر 1743240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha