جولان هنجارشکنان در تفرجگاه ها و سواحل مازندران نگران کننده است

عبدی با ابراز گلایه مندی از اینکه تفرجگاه ها و سواحل مازندران رها شده اند و مجریان فقط ناظر هستند، گفت: ۱۶۰ تفرجگاه استان محل مانور هنجارشکنان است که باید برای رفع معضلات ناشی از حضور هنجارشکنان در این خطه از شمال کشور تدبیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، غلامرضا عبدی، دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکرمازندران در نشست این ستاد که با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به میزبانی نماینده ولی فقیه درمازندران برگزار شد، ضمن ارائه گزارش از عملکرد ستاد در دیارعلویان، اظهار کرد: بخش اعظم برنامه های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان برنانه های ابلاغی ستاد است که در سراسر استان ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه مازندران ۲۲ شهرستان و ۲۶ شهر دارد، افزود: تلاش داریم برای تمامی ۴۸ ائمه جمعه استان احکام مسئولیت ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر ابلاغ شود.

عبدی با بیان اینکه برخی از دستگاه ها همکاری لازم را ندارند، گفت: در ایجاد ساختار نباید با مشکل مواجه باشیم.

وی به فعالیت گروه های مطالبه گر ذیل ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و یادآورشد: شورای امربه معروف و نهی از منکر در ۱۰۳ دستگاه شکل گرفته بود فعالیت این شورا ها در ۵۶ دستگاه از این تعداد احیا شده است.

عبدی به فعالیت ۲۰۰ گروه مطالبه گر امربه معروف و نهی ازمنکر در استان اشاره کرد و ادامه داد: گروه های مطالبه گر متاسفانه مراحل قانونی را طی نکردند درحال تجدید نظر در اعطای مجوزها هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر با قوت در دست اجرا و اقدام است، گفت: این دوره آموزشی از سوی علی تقوی، مدیرمرکز تخصصی امر به معروف و نهی از منکر و حجج‌اسلام محمدحسین طاهری آکردی، سعید صلح میرزایی، حمیدرضا مهدوی ارفع، محمدمهدی طباخیان، ناصر خلج، جعفر صادق‌منش به صورت مجازی و رایگان در ۲۴ جلسه برگزار می‌شود.

عبدی بابیان اینکه فعالیت های حوزه امربه معروف و نهی ازمنکر در دستگاه های حاکمیتی و کف خیابان باید به صورت هماهنگ انجام شود، افزود: در طول سال بیش از ۳۰ تا ۳۵ میلیون مسافر و گردشگر در مازندران حضور می یابند که پیامد های بیشماری را برای استان دارند.

وی با بیان اینکه مراکز گردشگری، تفرجگاه ها و سواحل بعضا بیشتر با پیامدهای حضور مسافران و گردشگران مواجه اند که باید برای کاهش این مشکلات تدبیر شود، خاطرنشان شد: مردم استان از اثراتی که هنجارشکنان دارند ناراحت و نگران هستند.

عبدی با ابراز گلایه مندی از اینکه تفرجگاه ها و سواحل رها شده اند و مجریان فقط ناظر هستند، گفت: ۱۶۰ تفرجگاه استان محل مانور هنجارشکنان است که باید برای رفع معضلات ناشی از حضور هنجارشکنان در این خطه از شمال کشور تدبیر شود.

وی با بیان اینکه بیش از شش هزار مرکز گردشگری در استان وجود دارد که نظارت جدی در این زمینه ملموس نیست.

کد خبر 1743335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha