اختصاص ۳ میلیارد تومان به ساخت یادمان شهدای گمنام

یزدان افشاری پور گفت: از محل اعتبارات فرمانداری، مبلغ ۳ میلیارد تومان به ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان عنبرآباد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،   امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شهردار عنبرآباد از روند احداث یادمان شهدای گمنام بازدید کردند.

یزدان افشاری پور در این بازدید، گفت: فضای قبلی یادمان شهدای گمنام محقر بود بنابراین می طلبید تا فضایی مناسب و در خور شأن این شهدای والامقام ساخته شود که این مهم در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان عنبرآباد بیان کرد: در همین راستا از محل اعتبارات فرمانداری، مبلغ ۳ میلیارد تومان به ساخت یادمان شهدای گمنام اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی مجری طرح ساخت یادمان شهدای گمنام است، ابراز کرد: خوشبختانه با پای کار آمدن بسیج سازندگی و سپاه شهرستان، ساخت یادمان شهدای گمنام از دو ماه قبل شروع شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل این یادمان باشیم.


افشاری پور با بیان اینکه می‌توان مزار شهدای گمنام را به یک مرکز و قطب فرهنگی برای شهر و منطقه تبدیل کرد، افزود: در کنار برگزاری مراسم مذهبی می توان از فضای معنوی یادمان شهدا برای انجام برنامه های فرهنگی تاثیرگذار نیز استفاده کرد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ شهرستان عنبرآباد میزبان دو شهید گمنام بود که پیکر مطهر این شهیدان در پارک لاله های عنبرآباد تدفین شدند.

وی اظهار کرد: یکی از شهدا ۲۷ سال سن دارد که در منطقه فاو و در عملیات والفجر ۸ در سال ۱۳۶۴ به شهادت رسیده است و شهید دیگر ۱۹ سال سن دارد و در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیات خیبر در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

کد خبر 1743346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha