زن در جبهه تربیت و فرهنگ مبارزه می کند

میرکریمی با یادآوری اینکه اسلام به زن و مادر هویت بخشید و درصحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی فعال کرد، گفت: زنان با وجود مشکلات فراوان، در جبهه فرهنگی و تربیتی مبارزه می کنند و جامعه را می سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان عباس میرکریمی امروز  در آیین گرانی داشت مقام زن و مادر در اصناف شهرستان گلپایگان با یادآوری اینکه اسلام به زن و مادر هویت بخشید، گفت: حضرت فاطمه(س) لقب ام ابیها گرفت و در صحنه های مختلف حامی پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) بود و زن را در صحنه های اجتماعی  و سیاسی حاضر کرد و پیام رسان عاشورا، حضرت زینب (س) شد و اسلام برای زنان جهان در هر عصری الگوسازی کرد.


فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان، مکتب سلیمانی را  برگرفته از مکتب حضرت فاطمه (س) که مکتب اسلام و قرآن است، خواند و بیان کرد: مکتب سلیمانی با چنین الگویی در حال جهانی شدن است و اثر او اکنون در جبهه مقاومت قابل مشاهده است و این مکتب شیعه و سنی را در برابر اسرائیل متحد کرد و مانع از توسعه یافتن اسرائیل در خاورمیانه و حضور در مناطق دیگر مانند همسایگی ایران شد و همه این توفیقات به دلیل این بود که حاج قاسم پشت میز ننشست و همیشه در میدان بود.


وی با اشاره به کلام رهبری در خصوص مقام زن، تبیین کرد: زنان نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند و نیم دیگر جمعیت را تربیت می کنند و با وجود مشکلات، در جبهه تربیتی، فرهنگی مبارزه می کند و جامعه را می سازد.

زن در جبهه تربیت و فرهنگ مبارزه می کند

گره گشایی مشکلات در انتخابات رغم می خورد

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی  ضمن تسلیت حادثه تروریستی  کرمان با بیان اینکه علم و آگاهی، ایمان و اعتقاد و اراده و عزم راسخ انسان را به حرکت در می آورد، گفت: اگر این ویژگی ها در شخص یا جامعه فعال شد، شخص و جامعه را توانمند می کند و نظام اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی توانسته است این ویژگی ها را بروز دهد.


امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی، نمونه شخصیت در علم و آگاهی و معرفت بود، و دشمن چنین مکتبی را تحمل نمی کند و به زائرانش حمله می کند، بیان کرد: گاهی شخصیت ها در مسائل اقتصادی فردی که دانش کافی، تخصص و تسلط لازم ندارد، مسئولیت دارد و این نمونه متاسفانه در دولتهایی بوده است در آن حد که توانایی جوان ایرانی را آبگوشت بزباش و نه توانایی فضایی می دانست که چنین شخصیتی نمی تواند تحول آفرین باشد.

زن در جبهه تربیت و فرهنگ مبارزه می کند


وی با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، به توانایی های فرزندان این سرزمین اعتماد دارند که زمینه پیشرفت کشور را فراهم می آورند، ادامه داد: انتخابات سبب پیشرفت کشور است و گره گشایی مشکلات در انتخابات رغم می خورد و امروز یکی از ویژگی های نظام های دموکراتیک ‌و اساس قدرت کشور است که انقلاب اسلامی چنین فرصتی را برای مردم فراهم کرد.

به گزارش شبستان، اصناف شهرستان گلپایگان به میزبانی اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان، در همایشی مقام مادر و زن را گرامی داشتند وبه همین مناسبت  از فعالان زن در اصناف مختلف تقدیر کردند.

زن در جبهه تربیت و فرهنگ مبارزه می کند

/

کد خبر 1743417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha