هدف دشمنان از ترورهای کور ترویج ایران هراسی در منطقه است

اولاد قبا گفت: هدف تروریست ها و دشمنان این است که می خواهند جایگاه ایران را در منطقه و محیط بین الملل تضعیف کنند و ایران هراسی را برای مردم جهان ترسیم کنند اما مردم ایران با توکل به خدا و اعتقاد راستین به اسلام ، راه شهدا را ادامه می دهند.

فریده اولاد قباد، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حادثه تروریستی کرمان گفت: به نوبه خودم به عنوان کسی که دو شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است، پدرم در جنگ و همسرم در عملیات مرصاد معتقدم که راه شهادت را تا آخر ادامه می دهیم؛ ما ایستادیم.

وی افزود: مردم ایران مردمی هستند که در رابطه با تمام توطئه هایی که دشمنان، آمریکا، اسراییل و تمام کشورهایی که حتی در جنگ تحمیلی حزب بعث را حمایت و کمک کردند با کمترین امکانات اما با اتکا و توکل به خداوند متعال و با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب در برابر این همه توطئه ایستادگی کردند. قطعا این حادثه تروریستی کور در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی معتقدم به دلیل شکست هایی بود که اسراییل در غزه داشته است و قطعا ملت ایران مقاوم تر خواهند شد و با قاطعیت راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی گفت: ملت ایران ثابت کردند که از پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در تمام ترورهای کور که از دانشمندان هسته ای تا ترورهای متعدد دشمنان در مکان های مختلف که اخیرا هم شاهد این حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان در حمله به مرزداران بودیم همواره مقاوم هستند و راه شهدا را ادامه می دهند. هدف تروریست ها و دشمنان این است که می خواهند جایگاه ایران را در منطقه و محیط بین الملل تضعیف کنند و ایران هراسی را برای مردم جهان ترسیم کنند اما مردم ایران با توکل به خدا و اعتقاد راستین به اسلام، راه شهدا را ادامه می دهند و قطعا این گونه ترورها تلاش و مصمم بودن ملت را در دفاع از ارزش های اسلام و اهداف مقدس جمهوری اسلامی کمرنگ نخواهد کرد و بلکه تلاش و تصمیم آنها را در این راه محکم تر می کند.

وی گفت: از روزی که این حادثه به وقوع پیوسته است برای تمام کسانی که در این حادثه آسیب دیدند و یا عزیزان خود را از دست دادند، متاثر شدم و مخصوصا شهیده دانشگاه فرهنگیان که از دانشجویان نخبه و بسیار خوب ما بوده است، امیدواریم تمام دانشجویان ما از رهروان خوب  حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای دیگر باشند. ما راه شهدا را با قاطعیت ادامه می دهیم.

کد خبر 1743476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha