جهاد تبیین بهترین راهکار مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد فضای مجازی را قتلگاه جوانان و نوجوانان و بهترین راهکار مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان را جهاد تبیین دانست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه» امروز در نشست کارگروه لیگ جت یا «جهاد تبیین» دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شبیخوان فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی گفت:آنها با برنامه ریزی های حساب شده و با به راه انداختن جنگ های شناختی و ترکیبی نوجوانان و جوانان را در کانون اهداف و توجهات خود قرار داده که همین موضوع رسالت دستگاههای فرهنگی را بیش از پیش سنیگن تر می کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لیگ جت یا همان جهاد تبیین در راستای اجرای منویات رهبری در زمینه جهاد تبیین و با توجه به فضای به وجود آمده در ابتدای سال تحصیلی، با مشارکت بیشتر نهادهای فرهنگی و آموزش و پرورش و سپاه برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با رویکرد تبیینی و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فضای همسالان به سوالات و شبهات دانش آموزان در زمینه‌های مسائل فرهنگی، عفاف و حجاب ، مسائل سیاسی و اجتماعی پاسخ داده می شود.

هدایت خواه فضای مجازی را قتلگاه جوانان و نوجوانان و بهترین راهکار مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان را جهاد تبیین دانست و گفت: دشمن در این جنگ بنا دارد با دنبال کردن خط تحریف، وارونه‌نمایی واقعیت‌های تاریخی و سیاسی و بدبین کردن قشرهای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به نظام، انقلاب و مسئولان خدمتگزار کشور به اهداف شوم خود برسند و ضرورت دارد که همه در این برهه کنونی بیش از پیش هوشیار و با بصیرت باشیم.

مصطفی گلستانی فر، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم از در دست اجرا بودن برنامه های مختلف در راستانی جهاد تبیین خبر داد و گفت: برگزاری کلاس زنگ گفت و گو در پاسخ به شبهات با حضور هادیان جهاد تبیین در مدارس، تولید محتوا و جریان سازی در فضای مجازی با موضوع جهاد تبیین، اجرای سرود و پاسخ به سوالات و شبهات دانش آموزان در اردوهای راهیان نور دانش آموزی از مهم ترین برنامه ها برای تحقق جهاد تبیین در بین جامعه هدف این سازمان است.

گفتنی است در این نشست همچنین سایر اعضا مهم ترین پیشنهادها، نقطه نظرات و راهکارهای خود را برای اجرای هر چه بهتر جهاد تبیین یا همان لیگ جت در مدارس استان ارائه کردند.

کد خبر 1743531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha