لزوم تعمیر و تجهیز نمازخانه مدارس نهبندان

ایروانی گفت: آموزش و پرورش باید نسبت به تعمیر و تجهیز نمارخانه مدارس نهبندان اهتمام جدی داشته باشد. 

بع گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  ابوالفضل ایروانی شامگاه (۱۹ دی) در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهبندان اظهار کرد: از آموزش و پرورش انتظار می رود نظام برنامه ریزی متفاوتی را با توجه به شرایط متغییر داشته باشیم تا با پیش بینی های لازم تصمیم گیری درستی داشته باشیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه تامین انشعابات آب، برق و گاز مستلزم برنامه ریزی است، افزود: انجمن اولیاء و مربیان در توسعه مدارس باید فعال تر شوند.

ایروانی تصریح کرد: تامین سوخت مدارس باید قبل از فصل سرما برآورد شود چراکه برخی مدارس گازکشی نداشته اند.

وی گفت: نقدهای جدی بر آموزش و پرورش در فضای مجازی منتشر شده، لذا با توجه به اقدامات خوب آموزش و پرورش باید اقدامات منتشر و معرفی شود.

فرماندار نهبندان با اشاره به حفظ کرامت و جایگاه معلمی، افزود: امکانات و ظرفیت های لازم برای این مهم باید فراهم شود و از مدیرکل خواستار ایجاد سکونتگاه هایی در بخش های نهبندان هستیم تا فرهنگیان ما در این سکونتگاه ها به همراه خانواده خود زندگی آرامش بخشی داشته باشند.

وی به نمازخانه مدارس اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید به نمازخانه مدارس و گرمایش آن توجه ویژه داشته باشد که ستاد اقامه نماز در این خصوص تدابیری داشته اند لذا مدیرکل آموزش و پرورش باید اعتباراتی را برای تعمیر و تجهیز نمازخانه ها تخصیص دهند تا دانش آموزان از معنویتی که در کنار درس حاصل می شود، استفاده کنند.

وی از تدوین طرح تحول فرهنگی روستای چاهداشی نهبندان خبر داد و افزود: این روستا آسیبب هایی داشت که انتظار می رود آموزش و پرورش مجوز راه اندازی هنرستان جهاد کشاورزی را در این محل با توجه به ظرفیت موجود اخذ کند.

کد خبر 1743611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha