۱۸۷۷ طرح اشتغالزا در نهبندان اجرا شد

فرماندار نهبندان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم یک هزار و ۸۷۷ طرح به مبلغ ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پرداخت شده است که اگر هر کدام یک اشتغال را داشته باشند نرخ بیکاری باید صفر می شد، اما این مهم محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی شامگاه (۱۹ دی) در نشست هم اندیشی با گروه ها و جریانات سیاسی شهرستان نهبندان اظهار داشت: تفکر دولت سیزدهم مردمی و جهادی است لذا سعی شد ارتباطات مردمی برقرار شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه دولت نقدپذیر است و ما گوش شنوای مردم هستیم، افزود: امامین انقلاب اعتقاد دارند که مردم انقلاب کردند که خودشان برای آینده خود تصمیم بگیرد لذا مردم در مشارکت انتخابات باید حساس باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نهبندان برای جریان انتخابات به گروه ها و جریانات سیاسی نیازمند است، اضافه کرد: بازار روز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه راه اندازی شده تا مشکلات مردم رفع شود.

وی خواستار برگزاری نشست های هم اندیشی با گروه‌ها و جریانات سیاسی به صورت ماهانه شد و گفت: بخش صنعت و معدن ما پیشرفتی نداشته است چراکه زیرساخت نداشته ایم، دولت سیزدهم در حال انتقال زیرساخت های آب و گاز است که با این مهم توسعه نهبندان محقق خواهد شد.

وی از وجود ۱۴۷ کیلومتر شریان اصلی در نهبندان خبر داد و به تزریق ۶ هزار میلیارد تومان به راه آهن استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون پیمانکاران پای کار هستند.

فرماندار نهبندان از احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت در نهبندان خبر داد و گفت: با این مهم معادن ما توسعه می یابند.

ایروانی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم یک هزار و ۸۷۷ طرح به مبلغ ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پرداخت شده است، اگر هر کدام یک اشتغال را داشته باشند نرخ بیکاری باید صفر می شد، اما این مهم محقق نشده است.

ایروانی گریزی بر انتخابات پیش روی زد و گفت: گروه های سیاسی باید تبیین گری کنند و مطالبه گری جدی هم داشته باشند.

وی افزود: تا پایان سال باید جلسات مستمری با جریانات سیاسی داشته باشیم تا مطالبات مردم پیگیری شود.

وی تصریح کرد: سند توسعه نهبندان را در بخش کشاورزی داریم اما نمی‌توانیم با این سند همراه شویم چراکه تغییر اقلیم را شاهدیم و با کم آبی روبرو شده بنابراین باید مزارع الگویی را هدف گذاری کنیم.

کد خبر 1743621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha