خانواده هنرمند فقید اندیمشک تجلیل شد

رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک در آستانه اولین سالگرد درگذشت محمدحسین سپهوند هنرمند برجسته موسیقی، از خانواده این هنرمند فقید تجلیل کردند.

حمید بهداروندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: در آستانه اولین سالگرد درگذشت محمدحسین سپهوند هنرمند فقید شهرستان اندیمشک به همراه کارکنان‌ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن حضور در منزل این هنرمند فقید و قرائت فاتحه، یاد و خاطره وی را گرامی داشتیم و از خانواده مرحوم سپهوند با اهدای یک اثر هنری تجلیل کردیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، افزود: راز محبوبیت مرحوم سپهوند در بین مردم و هنرمندان، اخلاق‌مداری و ارتباط صمیمی بود که از خصوصیت‌های بارز رفتاری وی به شمار می‌رفت.

وی تصریح کرد: تکریم از پیشکسوتان و فعالان شاخص عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اندیمشک قرار خواهد گرفت و این کمترین کاری است که می‌توان برای این قشر زحمتکش انجام داد.

بهداروندی، با اشاره به اینکه هنرمندان نیاز به توجه دارند عنوان کرد: هنرمندان و فعالان فرهنگی حداقل انتظاری که از مسئولان دارند اول توجه و همراهی معنوی است و پس از آن نیازمند حمایت‌های مالی و تسهیلاتی درحوزه کاری خود هستند.

وی بیان کرد: استفاده از فضای‌های فرهنگی شهرستان کمترین خواسته هنرمندان است و ما سعی داریم با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم، مسیر فعالیت را برای هنرمندان بدون هیچ نوع نگاه تبعیض‌آمیزی هموار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، ادامه داد: مرحوم محمدحسین سپهوند یکی از خوانندگان مطرح شهرستان اندیمشک بود که در طول عمر هنری خود آثار فاخری از خود به‌جای گذاشته که بارها از طریق صدا و سیما پخش شده است.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم و هنرمندان‌ برای شرکت در مراسم اولین سالگرد این هنرمند برجسته خاطر نشان کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در بهشت زهرای شهر اندیمشک برگزار خواهد شد.

کد خبر 1743623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha