اجتماع دانش‌آموزی «از قدمگاه تا قتلگاه» در مرکز هیئت سجادیه راوند

همزمان با سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن باقر(ع) اجتماع دانش‌آموزی «از قدمگاه تا قتلگاه» در مرکز هیئت سجادیه راوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با ۲۷ جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) اجتماع دانش‌آموزی «از قدمگاه تا قتلگاه» در حسینیه‌ی امام سجاد(ع) مرکز هیئت سجادیه راوند برگزار شد. 

این ویژه برنامه در تجدید میثاق با نخستین سفیر ولایت با حضور دانش‌آموزان مدارس عراقی، شاهرودیان، خضرایی و بانو خاکی با همراهی خادمان حرم مطهر حضرت سلطان علی بن باقر(ع) با اجرای ابوالفضل غزالی برگزار شد. 

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه منطقه راوند کاشان در این مراسم معنوی که با پرچم گردانی پرچم حرم شهید اردهال و مدیحه سرایی مصطفی گیوی از خادمین آستان همراه بود، ضمن تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به جهت برگزاری این اجتماع، به سخنان رهبری پیرامون اهمیت مسئله‌ی فرهنگ و اینکه مبنا و زیربنای همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها باید بحث فرهنگی باشد، اشاره کرد و این حرکت فرهنگی را فرصتی برای معرفی شخصیت علمی و معنوی این امامزاده بزرگوار به دانش‌آموزان ذکر کرد.

اجتماع دانش‌آموزی «از قدمگاه تا قتلگاه» در مرکز هیئت سجادیه راوند

پرده خوانی حجت الاسلام مرتضی محسنی با موضوع زندگانی حضرت سلطانعلی، ماجرای دعوت ایشان به کاشان و شهادت آن حضرت، اجرای مسابقه از داستان روایت شده و اهدای جوایز به دانش آموزان، اجرای سرود توسط گروه سرود مسجد ثامن‌الائمه راوند، دکلمه خوانی محمد حسین سبزی با موضوع سلطانعلی و شهید سلیمانی و همخوانی سرود سلام فرمانده از جمله برنامه‌های اجرایی اجتماع«از قدمگاه تا قتلگاه» بود.

این مراسم به همت فرهنگ‌سرای‌ المهدی کاشان با همکاری ستاد برگزاری مراسم سنتی قالی‌شویان، اداره آموزش و پرورش، هیئت مبارکه سجادیه راوند، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) و حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) راوند برگزار شد.

کد خبر 1743634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha