نشست تبیینی «غزه نماد مقاومت» در آذربایجان غربی برگزار شد

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشست تبیینی «غزه نماد مقاومت»  ویژه کارکنان در آذربایجان غربی  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نشست تبیینی غزه نماد مقاومت در آذربایجان غربی با سخنرانی فخرعلی قلیزاده، فرمانده اسبق سپاه و عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه ویژه کارکنان ستادی و کتابخانه‌های عمومی شهرستان ارومیه  برگزار شد.


فخرعلی قلیزاده، فرمانده اسبق سپاه و عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه با اشاره به فلسفه آفرینش در آیات قرآن گفت: در بحث آفرینش، عالم هستی توسط خداوند خلق شده و اداره می‌شود و در آیه سی سوره بقره، خداوند انسان را به عنوان جانشین خود در زمین معرفی کرده است. 


وی ادامه داد: تمامی مکاتب الهی و بشری، برنامه ای برای رسیدن بشر به سعادت دارند و هدف مکتب اسلام نیز تربیت انسان "خلیفه فی الارض" است؛ شهید سلیمانی یک انسان کامل تراز اسلام بود که صفات شجاعت، عطوفت، صبر، تیزهوشی، فن بیان و ....توأم داشت و به عبارتی دارای صفت جمع اضداد بود. 


وی در ادامه با تشریح دستاوردهای مقاومت مردم فلسطین اظهار داشت:  مرگ، پل رسیدن انسان به خداوند است و شهادت بهترین نوع مرگ است؛ مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی، دستاوردهای مهمی در ابعاد مختلف برای مسلمانان جهان داشت که مهم ترین آن شکست هیمنه آمریکا و اسرائیل در حوزه مسائل نظامی و اطلاعاتی است.    


این جلسه با پاسخگویی به سؤالات حاضرین پایان یافت.

کد خبر 1743670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha