شهید سلیمانی الگویی راستین در پاسداری از دین اسلام است

جعفر نیک نفس شهید سلیمانی را الگویی راستین در پاسداری از دین اسلام و ارزش های آن دانست و افزود: ولایتمداری، اخلاص در عمل، شجاعت و دشمن شناسی از جمله ویژگی های حاج قاسم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مراسمی با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در مسجد امام حسین (ع) خالق آباد برگزار شد.

شهید سلیمانی الگویی راستین در پاسداری از دین اسلام است

جعفر نیک نفس در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهید سلیمانی، گفت: حاج قاسم تمام کارهایش برای کسب رضایت خداوند بود و این مهم باعث شد تا خدا به او عزت دهد و به یک اسطوره تبدیل شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان شهید سلیمانی را الگویی راستین در پاسداری از دین اسلام و ارزش های آن دانست و افزود: ولایتمداری، اخلاص در عمل، شجاعت و دشمن شناسی از جمله ویژگی های حاج قاسم است.

وی ابراز کرد: اخلاص، تواضع، شجاعت و تمام خصوصیات الهی در وجود سردار سلیمانی، باعث شد تا بر قلوب انسان‌های آزاده فرماندهی کند.

نیک نفس بزرگترین ویژگی حاج قاسم را اخلاص در عمل برشمرد و خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب رسول الله (ص)، امیرالمومنین علی (ع) و اهل بیت (ع) بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: امروز دشمن از ترویج مکتب سلیمانی می‌ترسد زیرا ویژگی های بارز این مکتب ولایتمداری، مقاومت و دفاع از مظلومین است.

وی‌ با بیان این که امروز وظیفه مسجدی های سنگین تر از هر زمان دیگری است، عنوان کرد: دشمن با جنگ روایت ها به دنبال تضعیف اعتبارات و باورهای دینی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است و مسجدی ها باید با جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد به مقابله با جنگ روایت های دروغین دشمن بروند.

کد خبر 1743723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha