دیدار دانشگاهیان علوم پزشکی کرمانشاه  با خانواده شهید فریدون احمدی

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها، میهمان منزل شهید «فریدون احمدی» از شهدای مدافع حرم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان استان کرمانشاه، امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه بمناسبت دوشنبه های فرهنگی  در هفته مقاومت به منظور قدرشناسی و دلجویی از خانواده شهدایی که به برکت شجاعت، دلاوری‌ها و جانفشانی‌های این بزرگواران، انقلاب اسلامی به این جایگاه رفیع رسیده است به منزل آنها رفتیم.

براساس این گزارش، در این دیدار مدیر حج و زیارت استان، مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه، نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولان  و کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویان در منزل این شهید مدافع حرم میهمان شدند.

دیدار دانشگاهیان علوم پزشکی کرمانشاه  با خانواده شهید فریدون احمدی

گفتنی است، شهید فریدون احمدی در حالیکه بیش از ۴۰ سال سن نداشت پس از ۱۴ ماه و ۱۵ روز اسیر بودن در دست تروریست‌های تکفیری و تحمل شکنجه‌های بسیار زیاد، سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شد.  

همچنین در این دیدار، مستندی از زندگی و جانفشانی‌های این شهید بزرگوار اکران شد و در پایان نیز ضمن دلجویی از خانواده شهید احمدی، با اهدای لوح سپاس از همسر این شهید عزیز تجلیل به عمل آمد.

دیدار دانشگاهیان علوم پزشکی کرمانشاه  با خانواده شهید فریدون احمدی

کد خبر 1743766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha